Turussa kadonnut nainen löytynyt kuolleena
Taas yksi kadonnut ihminen löytynyt kuolleena. Surullista..
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein on keski-ikäisiä naisia nämä kadonneet ja kuolleena löydetyt. Miksi asiat on mennyt niin? Eivätkö he olisi voineet saada apua mistään?
Olen keski-ikäinen nainen ja tunnen suurta halua vain kadota. Mulla on kaikki näennäisen hyvin, kaikki vaan tuntuu niin turhalta ja mitättömältä, mikään ei oikeasti kiinnosta.
En usko että minua pystyy kukaan auttamaan. Mutta valitettavasti en voi vaan kadota. En vaan voi tehdä niin.
Varmaan koronaviruksen aiheuttama, nyt äkkiä ne rokotteet kaikille! Neljättä kierrosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Osanotto omaisille 🌷
Tätä minä aina ihmettelen.
Luuletko, että omaiset lukevat täältä sinun osanottosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein on keski-ikäisiä naisia nämä kadonneet ja kuolleena löydetyt. Miksi asiat on mennyt niin? Eivätkö he olisi voineet saada apua mistään?
Olen keski-ikäinen nainen ja tunnen suurta halua vain kadota. Mulla on kaikki näennäisen hyvin, kaikki vaan tuntuu niin turhalta ja mitättömältä, mikään ei oikeasti kiinnosta.
En usko että minua pystyy kukaan auttamaan. Mutta valitettavasti en voi vaan kadota. En vaan voi tehdä niin.
Mulla ihan sama tunne, haluaisin vain kadota. Kaikki on "hyvin", mutta mikään ei ole hyvin. Kukaan ei edes jäisi kaipaamaan. Paska elämä., täysin turha ja hyödytön.
suomessa vaan on niin toivotonta, olen itsekin jo vaipunut raskaaseen mielentilaan eikä tästä enää toivu koska olot ei parane.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koronaviruksen aiheuttama, nyt äkkiä ne rokotteet kaikille! Neljättä kierrosta vaan.
Toivottavasti sinulla pian tärppää ja pääset monen viikon hoitoihin.
Persut ovat niin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä. Sairaus?
Eiköhän noissa ole usein se yksi ja valitettavan yleinen selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanotto omaisille 🌷
Tätä minä aina ihmettelen.
Luuletko, että omaiset lukevat täältä sinun osanottosi?
Saattavat lukeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla pian tärppää ja pääset monen viikon hoitoihin.
Persut ovat niin älykkäitä.
Miksi vastailet omiin viesteihisi? Yritätkö harrastaa mielipiteenmuokkausta? Olet nolo :D
Palstalla on mukavaa mässätä yksittäisen ihmisen murheellisella elämällä. Ihanaa!
Voi olla keski-ikäisellä naisella jo monenlaista takana. Ehkä on koko elämänsä uhrannut muille työnteolle, perheelle, toisten hyvinvoinnille saamatta mitään takaisin. Saattaa olla vielä kylmä ja itsekäs puoliso, ehkä jopa narsisti. Päällisin puolin voi kaikki olla hyvin, mutta sisäisesti toivottomuus ja tarkoituksettomuudentunne. Todella surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ikä. Sairaus?
Eiköhän ollut lähtö oman käden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Linkki pliis