Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
20.03.2015 |

Ongelma on, että olen tosi väsynyt. Myös masentunut, mutta se johtuu enimmäkseen siitä, ettei vain jaksaisi tehdä mitään. Väsyminen taas johtuu menneiden traumojen vyörymisestä mieleen.  Pitäisi opiskella ja etsiä töitä, mutta en vain jaksa lukea mitään naistenlehteä monimutkaisempaa, vaikka asia periaatteessa olisikin ihan kiinnostava, ja osaan kyllä normaalisti pakottaa itseni tekemään epämiellyttäviäkin asioita. Jos olisi rahaa, muuttaisin vuodeksi jonnekin Tyynenmeren saarelle lekottelemaan auringossa ja olemaan tekemättä mitään. Sitten oisin varmasti jo työkykyinen, vaan rahaa ei ole. Haluaisin kauas pois myös siksi, että nuo menneet traumanaiheuttajat eli esim. oma perhe ja ex- avopuoliso asuu samassa kaupungissa ja jotenkin jo pelkkä heidän läheisen läsnäolonsa tiedostaminen aiheuttaa sellaista ansassa olemisen tunnetta. No, ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin voittaa lotossa, mutta sainpahan valittaa..ja sivuhuomiona taas huomaa että rahalla kyllä saisi onneakin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua itsellesi. Mielenterveystoimistoon, mars!

Vierailija
2/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit yhtä onneton siellä paratiisisaarellakin, joten.... eipä olisi lottovoitosta apua. Mieti mitä haluat, nosta perseesi sohvalta ja tee jotain sen eteen. Ei mikään tule kuin hopeatarjottimella eteesi. Olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 01:40"]

Olisit yhtä onneton siellä paratiisisaarellakin, joten.... eipä olisi lottovoitosta apua. Mieti mitä haluat, nosta perseesi sohvalta ja tee jotain sen eteen. Ei mikään tule kuin hopeatarjottimella eteesi. Olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi.

[/quote]

En ole ihan samaa mieltä- olen aina sitä paremmalla mielellä mitä kauempana olen näistä mainitsemistani henkilöistä, plus ympäristönvaihdoskin varmasti auttaisi. Tuo toinen kohta taas- oikeastaanhan minä sanoin mitä haluan: levätä. On mulla toki normaalitilanteessa muitakin haaveita mutta nykyään jo kaupassakäynti vie kaikki mehut. En siis yksinkertaisesti jaksa tehdä mitään, joka auttaisi edistämään sitä onnellisuutta. Sehän tässä se ongelma onkin- väsymys-muuten voisinkin vaikka yrittää hakea töitä sieltä paratiisisaarelta. Esim. jos voittaisin nyt siinä lotossa niin en lähtisi ostelemaan mitään asuntoja tai autoja tai vaatteita, en yksinkertaisesti jaksaisi miettiä että ostaisinko farkut vai mekon. Eli kaiketi valitan turhautuneisuuttani siihen kun en itse voi juurikaan vaikuttaa tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni (vaikkapa nyt se rahanpuute ja asuinpaikka) koska en jaksa tehdä asioita joita se edellyttäisi. Nytkin valvon koska sydän hakkaa kuin olisin käynyt lenkillä, ihan vain siksi kun koen iltaisin voimakkaita pelkotiloja, mikä aiheuttaa jotain ylikunnon oireita (ja se kaupassakäynti ym vie voimat osin myös siksi että pelkään nykyään ihmisiä, joten heidän kanssaan samoissa tiloissa pitempään oleminen on kuin hengaisi jossain hai-altaassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan