En voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa, joka ei pidä Joulusta!
Kertoo kyllä ihmisestä kaiken kun ei pidä Joulusta ja vihaa kynttilöitä.
N36
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä että vihataan joulua, joka on niinkuin positiivisin juhla ikinä.
Se jos jollekin tulee juuri silloin paha mieli siitä että naapuri on menestyneempi, eikä pysty nauttimaan ja olemaan kiitollinen siitä mitä itsellään on, niin omapahan on ongelmansa, mutta ankea sielu on kyllä.Jaa no mulla on paskoja väkivaltaisia muistoja lapsuuteni jouluista. Joulu tuo aina mieleni synkäksi. Taidan olla ankea sielu. 😳
Meitä on monta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä että vihataan joulua, joka on niinkuin positiivisin juhla ikinä.
Se jos jollekin tulee juuri silloin paha mieli siitä että naapuri on menestyneempi, eikä pysty nauttimaan ja olemaan kiitollinen siitä mitä itsellään on, niin omapahan on ongelmansa, mutta ankea sielu on kyllä.Jaa no mulla on paskoja väkivaltaisia muistoja lapsuuteni jouluista. Joulu tuo aina mieleni synkäksi. Taidan olla ankea sielu. 😳
Tee tietoisesti omasta joulustasi ihana. Muuta sen tunnelma. Sinä päätät.
Miksi en tekisi 364 päivästä ihanan. Ottaako koville jos joku ei joulusta tykkää. Syvästi ihmettelen tätä.
MYGHAHAHAHAHAHAHHAHAHJAHABHAHAHAHAHAHAGHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHHAHAHAHA
Jos Sijaltainen nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en tekisi 364 päivästä ihanan. Ottaako koville jos joku ei joulusta tykkää. Syvästi ihmettelen tätä.
Koska Joulu on kerran vuodessa reilu kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voisi seurustella sellaisen kanssa, joka ei tiedä että juhlapyhien nimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Tietäminen ja tahallaan asian/sanan korostaminen sillä että kirjoittaa sen isolla, on kaksi eri asiaa.
Minä en voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa jolle tämäkin pitää selittää.
Ai, sitäkö se olikin...
En ole ikinä törmännyt tuollaiseen korostamiseen eikä varmasti moni muu, joten voit varautua selittämään vastakin ;)
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä seurustellut miehen kanssa joka ei ole nähnyt luonnossa saukkoa.
Sitä Anua? En minäkään voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Joulu on kerran vuodessa reilu kuukauden.
Kuten sanoin en varmaan koskaan tule pitämään jouluista. Tai no sen verran kyllä tykkään, että on vapaata töistä.
Joulu on minulle täysin yhdentekevä, puoliso panostaa jouluun 100%. Näin on menty jo 30 vuotta.
Ap:n asenne kertoo kaiken ihmisestä, enkä voisi ikinä seurustella hänen kanssaan.
En voisi ikinä seurustella jouluhullun kanssa.