Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa, joka ei pidä Joulusta!

Vierailija
12.12.2021 |

Kertoo kyllä ihmisestä kaiken kun ei pidä Joulusta ja vihaa kynttilöitä.
N36

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi minäkään. Onneksi mies tykkää joulusta kanssa.

Vierailija
2/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Älä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät ja joulu eivät ole synonyymejä.

Rakastan kynttilöitä, mutta joulu on minulle raskasta aikaa. Ilmeisesti sinulla on asiat hyvin kun joulua rakastat. Muista, että kaikilla ei ole. On perheenjäsenten ryyppäämistä, pahoinpitelyä, henkistä väkivaltaa. Tai sitten ei ole mitään paikkaa, minne jouluksi mennä. Kaikille joulu ei ole iloinen juhla.

Toivottavasti iän myötä pystyt laajentamaan myötätuntoa myös vähemmän onnekkaita kohtaan. Hyvää, rauhallista joulua! 

Vierailija
4/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi koskaan seurustella sellaisen kanssa joka tykkää joulusta. 🤮

Vierailija
5/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä seurustellut miehen kanssa joka ei ole nähnyt luonnossa saukkoa.

Vierailija
6/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meitä tuo liikuttaa, millä tavoin?

Vierailija
7/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kynttilöitä, mutta joulu on minulle raskasta aikaa. Ilmeisesti sinulla on asiat hyvin kun joulua rakastat. Muista, että kaikilla ei ole. On perheenjäsenten ryyppäämistä, pahoinpitelyä, henkistä väkivaltaa. Tai sitten ei ole mitään paikkaa, minne jouluksi mennä. Kaikille joulu ei ole iloinen juhla.

Toivottavasti iän myötä pystyt laajentamaan myötätuntoa myös vähemmän onnekkaita kohtaan. Hyvää, rauhallista joulua! 

No kodittomistahan tässä juuri olikin kyse.

Vierailija
8/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Tuskin sellainen joka ei tykkää joulusta edes haluaisi seurustella joulufanaatikon kanssa. Mutta kynttilöistä voi pitää vaikka inhoaisi joulua.

Vierailija
9/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi seurustella pienimunaisen ja köyhän miehen kanssa.

Vierailija
10/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten mitään muuta koko viestistä osannut lukea?

Vierailija
12/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koit tarpeelliseksi kertoa sen täällä, koska..?

Vierailija
13/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan henkilöistä, joita kukaan ei kutsu jouluksi käymään. Kukaan ei tarvitse.

Vierailija
14/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä että vihataan joulua, joka on niinkuin positiivisin juhla ikinä.

Se jos jollekin tulee juuri silloin paha mieli siitä että naapuri on menestyneempi, eikä pysty nauttimaan ja olemaan kiitollinen siitä mitä itsellään on, niin omapahan on ongelmansa, mutta ankea sielu on kyllä.

Vierailija
15/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi seurustella sellaisen kanssa, joka ei tiedä että juhlapyhien nimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Vierailija
17/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä että vihataan joulua, joka on niinkuin positiivisin juhla ikinä.

Se jos jollekin tulee juuri silloin paha mieli siitä että naapuri on menestyneempi, eikä pysty nauttimaan ja olemaan kiitollinen siitä mitä itsellään on, niin omapahan on ongelmansa, mutta ankea sielu on kyllä.

Jaa no mulla on paskoja väkivaltaisia muistoja lapsuuteni jouluista. Joulu tuo aina mieleni synkäksi. Taidan olla ankea sielu. 😳

Vierailija
18/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi seurustella sellaisen kanssa, joka ei tiedä että juhlapyhien nimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Tietäminen ja tahallaan asian/sanan korostaminen sillä että kirjoittaa sen isolla, on kaksi eri asiaa.

Minä en voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa jolle tämäkin pitää selittää.

Vierailija
19/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole kuullutkaan ihmisestä joka vihaisi joulua tuon takia. Etkö ymmärrä sellaisiakaan, joiden lapsuuden joulut on olleet vaikka vanhempien ryyppäämistä ja tappelua? Voi olla hankalaa olla positiivinen jos ainoat muistot on negatiivisia.

Vierailija
20/30 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no mulla on paskoja väkivaltaisia muistoja lapsuuteni jouluista. Joulu tuo aina mieleni synkäksi. Taidan olla ankea sielu. 😳

Tee tietoisesti omasta joulustasi ihana. Muuta sen tunnelma. Sinä päätät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän