Kas näin me lekurit
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031918705324_uu.shtml
Ollan me sitten nohevaa porukkaa, ollaan sentään ihan yli opiskeltu lääkiksessä.
Kommentit (5)
No, no, älä nyt masennu kollegasi puolesta. Elämä menee joskus niin, ettemme me ihmiset aina käyttäydy niin kuin meiltä odotetaan. Elämä on.
Tuossa nyt on kaksi alkoholistia kisaillut, seksikäs katkaisuhoitolainen ja tämä lääkäri, luullakseni mies. Siinä se nähdään, että meistä 3-6:n ällän ylioppilaista voi tulla sekopäitä lääkäreitä, epärehellisiä juristeja, perheyrityksen pettäjiä, tai - pahimmassa tapauksessa- poliitikkoja.
Niin, itse olen sairaanhoitaja ja viiden ällän ylioppilas, vähän juoppo olen minäkin... Murrmurr.... No en, vähän hiprakassa vaan, enkä raiskaa ketään...
Minusta tämän lääkärin nimi pitäisi julkaista, että mahdolliset uhrit osaisivat pysyä kaukana hänestä. Puistattaa ajatellakin että saattaisin joskus joutua tuollaisen tyypin vastaanotolle.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 01:12"]
No, no, älä nyt masennu kollegasi puolesta. Elämä menee joskus niin, ettemme me ihmiset aina käyttäydy niin kuin meiltä odotetaan. Elämä on.
Tuossa nyt on kaksi alkoholistia kisaillut, seksikäs katkaisuhoitolainen ja tämä lääkäri, luullakseni mies. Siinä se nähdään, että meistä 3-6:n ällän ylioppilaista voi tulla sekopäitä lääkäreitä, epärehellisiä juristeja, perheyrityksen pettäjiä, tai - pahimmassa tapauksessa- poliitikkoja.
Niin, itse olen sairaanhoitaja ja viiden ällän ylioppilas, vähän juoppo olen minäkin... Murrmurr.... No en, vähän hiprakassa vaan, enkä raiskaa ketään...
[/quote]
Niin että ihan naisen oma syy, että joutui ahdistelluksi, kun oli kerran (jonkun mielestä) seksikäs ja vielä katkaisuhoidossa? Minusta tämä on karmea tapaus. Lääkäri oli ahdistellut naista ja uhannut raiskata hänet sekä vielä valehdellut olevansa ko. paikassa lääkärinä eli käyttänyt hyväkseen asemaansa. Sitten oikeudessa oli puolustautunut, että enhän minä siellä lääkärinä ollut, vaan ihan tavallisena katkaisuhoitopotilaana.
Kammottavaa, että sairaanhoitaja puolustelee lääkärin tekemää rikosta tuolla tavalla.
Uskokaa nyt. Lääkärillä ei ollut mitään asemaa. Se oli juoppo joka oli katkaisuhoidossa.
Ja tuossahan sanottiin myös, että näyttö ei riittänyt. Siis välttämättä mitään ei tapahdu.
Se että joku katkaisussa oleva juoppo väittää toisen ahdistelleen, ei onneksi näytä riittävän tuomioihin. Ties mitä näkyjä nähnyt, kuuluu siihen tilaan.