Onko vähän erikoisemmalla naisella mahdollisuutta päästä onnelliseen parisuhteeseen?
Olen tavannut muutaman miehen ja jos mies alkoi edetä liian nopeasti laitoin heti poikki sanoen etten halua enää nähdä. Kerran ghoustasin miehen kun en jaksanut alkaa selittelemään erikoisuuttani. Olen märehtinyt asiaa vuosikausia löytämättä poikaystävää, kunnes tajusin mikä oikeasti olen. Menin ennen joka kerta lukkoon jos mies kyseli seksiasioita tai yritti viritellä jotain. Haluan tutustua toiseen kunnolla ja rauhassa. Yksi mies melkein pakotti seksiin ja sain siitä niin pahat traumat vaikka jo ennen tätä tiesin olevani frigidi. Olen muuten ihan normaali ja hoikka mutta en tunne mitään seksuaalista ketään kohtaan. Unelmoin rakkaudesta ja parisuhteesta. Mistä siis parisuhde?
Kommentit (11)
Et ole tuon takia erikoinen, vaikka nykyään nopeasti eteneminen onkin yleistä. Ihan normaalia tuo kuitenkin on. Olen pahoillani traumatisoivasta kokemuksesta.
Siis oletko ”frigidi” eli aseksuaali, vai hitaasti lämpenevä, nykyisin demiseksuaaliksikin kutsuttu?
En saa selvää aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Selvitä itsellesi, oletko grey tai aseksuaali. Etsi sitten kaltaisesi kumppani. Ainakin aseksuaaleilla on ollut Facebookissa Aseksuaalien deittiryhmä, tuolla nimellä siis.
Mikä on grey?
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko ”frigidi” eli aseksuaali, vai hitaasti lämpenevä, nykyisin demiseksuaaliksikin kutsuttu?
En ole ap, mutta "Olen frigidi, en tunne mitään seksuaalista ketään kohtaan" on musta suht selvästi sanottu...
Sitä paitsi aseksuaalilla voi olla seksuaalisia haluja, ne vain eivät kohdistu kehenkään toiseen ihmiseen. Ja aseksuaali ap siis ei ole, vaan frigidi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan romantiikka ja läheisyyttä ilman seksiä. En siis koe mitään seksuaalista eli olen enemmän frigidi.
No miten nyt sitten on, voiko ”frigidi” että kumppania aseksuaalien joukosta ja missä se ero on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa selvää aloituksesta.Haluan romantiikka ja läheisyyttä ilman seksiä. En siis koe mitään seksuaalista eli olen enemmän frigidi.
Eli haluat saada mieheltä hemmottelua ja läheisyyttä mutta et halua antaa miehelle mitään takaisin...
Yritä hyväksyä, että normaali terve mies haluaa panna sinua. Älä tuomitse ja jätä miestä sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa selvää aloituksesta.Haluan romantiikka ja läheisyyttä ilman seksiä. En siis koe mitään seksuaalista eli olen enemmän frigidi.
Eli haluat saada mieheltä hemmottelua ja läheisyyttä mutta et halua antaa miehelle mitään takaisin...
En ole mikään l*tka, vaikka tuo mies joka yritti pakottaa haukkui minut sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Yritä hyväksyä, että normaali terve mies haluaa panna sinua. Älä tuomitse ja jätä miestä sen takia.
En koskaan valehtele kun en halua seksiä siis missään vaiheessa. En pakota halukasta osapuolta muuttumaan mutta se että minua ei ymmärretä ja yritetään pakottaa saati muuttumaan on niin väärin. Sitäpaitsi olen minäkin normaali ja terve nainen, vaikka ehkä erityinen olenkin.
Selvitä itsellesi, oletko grey tai aseksuaali. Etsi sitten kaltaisesi kumppani. Ainakin aseksuaaleilla on ollut Facebookissa Aseksuaalien deittiryhmä, tuolla nimellä siis.