Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä annatte joululahjaksi vanhemmillesi/appivanhemmille?
12.12.2021 |
Jos ette anna mitään niin älä vastaa, että ette mitään 🙃
Jos sais jotain inspistä mitä keksis.
Kommentit (4)
Anoppi saa ruskovillan alusasun. Kävelee ja ulkoilee paljon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitään ihanaa pehmoista pakettia tai laitetta tai koriste-esinettä en osta. Jäävät käyttämättä. Tekisinmieli pyyyä takaisin ne Marimekon pussilakanasetit, kun vielä 7vuoden jälkeenkin ovat avaamattomina. Ne vanhat kulahtaneet, kun ovat ihan hyvät vielä.
Ostan ruokakorin. Kokoan sen itse. Ovat aina tykänneet ja samantien ottaneet käyttöön.
Appiukolle annan pontikkaa ja Moran. Anopille punaviiniä.
Alue: Aihe vapaa
Lahjakortti ravintolaan. Mun vanhemmat on pienituloisia, joten on aika helppo keksiä lahjoja. Viime vuonna ostettiin heille sisarusten kesken uusi tietokone.
En tiedä, mitä mies on ostamassa omille vanhemmilleen. Tuskin mitään.