IS: Elon Musk ivalee avoimesti Sanna Marinin kustannuksella
Twiitti leviää kuin koronavirus.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008469473.html
Kommentit (1268)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37192 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tarvitsisi pääministerin , koka keskittyisi asiakysymyksiin ja Suomen kehittämiseem. Onkohan nykyinen tehtäviensä tasolla, vai hajaantuuko huomio epäolennaiseen. Vastuullinen pesti kyseessä.
Ei, vaan Suomi tarvitsisi journalismia, joka keskittyisi politiikan sisältöihin, eikä koittaisi mustamaalata nuorta naispolitiikkoa nostamalla esiin typeriä politiikan ulkopuolisia pikkujuttuja!
Kaksi vanhempaa miespuolista ministeriäkin osallistunut yleisötilaisuuksiin korona-altistuksen jälkeen, mutta siitähän ei yksikään toimittaja keksinyt kirjoittaa ennen kuin Marinin asiaa oli jo hyvän tovin puitu.
Musk ja amerikkalaiset koomikot tuntuvat itseasiassa pitävän Marinia aika makeena tyyppinä - eli loppujen lopuksi koko kohun kansainvälinen puoli on vain plussaa meille.
Tämä. Missä lehdistö on kun altistuneet opposition edustajat pyörivät ravintolassa ja pelissä? Ei missään. Yksi rouva persu istui jopa Hesan valtuustossa vaikka oli altistunut.
Se ei ole mediaseksikästä. Ei pääse edes öyhöttämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kauheeta? Mietin mitä jos kyse olisi Norjan tai Hollannin pääministeristä.
Olisin vähän.... mutta tosi vähän... kade.
Voin olla Marinin kanssa eri mieltä politiikasta, mutta Suomen imagon puolesta hän on hyvä.
Jokainen voi olla mitä mieltä haluaa. Minusta Kaja Kallas on edustavampi pääministeri, niin käyttäytymisen kuin ulkonäkönsäkin puolesta.
Pääministeri ei ole kuitenkaan sirkuspelle. Hänen pitäisi hoitaa Suomen asioita, eikä yrittää toimia some-vaikuttajana. Sanna ei ole tätä ymmärtänyt.
Kaja Kallas on myös keskustaoikeistolainen, ei vasemmistolainen.
Riigikogussa ei ees oo muita vasemmistopuolueita ku Sosialidemokraatit 10% paikoista.
Viro sai tarpeekseen vasemmistolaisuudesta 1940-1991.
Menkääpä Marinin Twitterkanavalle twiitatut twiitit kohdalle. Siellä näkyy Muskin ja Sannan sananvaihto edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta mainosta Suomelle ikinä!
Elon Musk twiittaa "cool"
Sannalla pisteet!!!
Elon Musk tajusi Sannan olevan gold digger ja poisti kommenttinsa 😂😂😂 Tietty Sannan kommentti katosi myös. Oi voi.
Tä? Eikä ole mihinkään kadonnut!
Ei niin. Elon Musk taisi blogata hörhöt. 😂
No ei minulla ole edes Twitteriä. Näkyi jokin aika sitten sekä Elon Muskin että Sannan twitterissä. Nyt ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla pisteet!!!
Elon Musk tajusi Sannan olevan gold digger ja poisti kommenttinsa 😂😂😂 Tietty Sannan kommentti katosi myös. Oi voi.
No ei minulla ole edes Twitteriä. Näkyi jokin aika sitten sekä Elon Muskin että Sannan twitterissä. Nyt ei näy.
No Twitter rajaa näkyvyyttä niiltä, joilla ei ole tiliä. Ei se twiitti sieltä mihinkään ole kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä Marinin Twitterkanavalle twiitatut twiitit kohdalle. Siellä näkyy Muskin ja Sannan sananvaihto edelleen
Ei löydy…
Vierailija kirjoitti:
Tosin jokin epäisänmaallinen porukka olikin jo laumana mitä ihmeellisimpien nimimerkkien takaa rynnännyt haukkumaan ja mitätöimään Suomea Elon Muskin twiitin alle.
Jotain desantteja...
Joo ja kaikki venäläiset jotka haukkuu Kremliä on epäisänmaallisia ja Valko-Venäjän oppositio on kans epäisänmaallista.
Mä oon ylpeästi mukana siinä epäisänmaallisessa porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla pisteet!!!
Näkyy jos on twitter-tili. Ilman tiliä ei näytä kaikkia kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla pisteet!!!
On kyllä kadonnut. Näkyy vielä kun menee linkin kautta, ei muuten ainakaan mulla.
Ei näy mullekaan?
Noloa Sannalle kun viestit poistuu.
Ei sieltä mikään ole poistunut. Jos joku on noloa niin se on tämä yritys valehdella että olisi poistunut - tässä kun ollaan kuitenkin kaikki netissä ja jokainen voi ihan itse käydä katsomassa että näin ei ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy…
https://mobile.twitter.com/marinsanna/status/1470316791339573248
Mitäpä jos ihan twitteristä etsitte she seems cool elon musk. Löytyyks nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy…
https://mobile.twitter.com/marinsanna/status/1470316791339573248
Noniin
Miettikää nyt sitäkin, että jos ja kun jossain iltapäivälehden toimituksessa, jossa seurataan julkkisten someilua työkseen arset hellinä, ei osata tuon vertaa tulkita noiden nykypäiväisten viestien sisältöä, niin miten esim. boomeritkaan osaisivat heti tulkita Muskin alkuperäinen viesti oikein?
Read my lips! Muskhan on siis ollut koko ajan +:lla mielellä tviittailemassa... Ei "ivailemassa"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin jokin epäisänmaallinen porukka olikin jo laumana mitä ihmeellisimpien nimimerkkien takaa rynnännyt haukkumaan ja mitätöimään Suomea Elon Muskin twiitin alle.
Jotain desantteja...
Joo ja kaikki venäläiset jotka haukkuu Kremliä on epäisänmaallisia ja Valko-Venäjän oppositio on kans epäisänmaallista.
36-vuotiaan naisen pelko on viisauden alku, vai miten se sanonta nyt menikään? ;D
Vierailija kirjoitti:
Löytyy vain se eka
Opettele se twitterin käyttö boomeri
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika merkittävä henkilö, jos Elon Musk edes vaivautuu ivaamaan. Yleensä ivan kohteena hänellä on vain todella vaikutusvaltaiset henkilöt.
Ei siinä nyt ole mitään muuta merkittävää, kun että Sannasta saa hyviä kuvia. Jos hän olisi susiruma, niin ei ensinnäkään olisi pääministeri, ja vaikka olisi, niin ei komeilisi minkään Times lehden etusivullla. Jokainen ymmärtää, että hän ei kuulu mihinkään maailman vaikutusvaltaisempien listoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain desantteja...
36-vuotiaan naisen pelko on viisauden alku, vai miten se sanonta nyt menikään? ;D
Navalnyi ei pelkää Putinia niin ei me Suomen oppositiokaan Marinia
Tämä. Missä lehdistö on kun altistuneet opposition edustajat pyörivät ravintolassa ja pelissä? Ei missään. Yksi rouva persu istui jopa Hesan valtuustossa vaikka oli altistunut.