Kerskailkaa jollain asialla! Asia saa olla mikä vain, mutta sen pitää olla totta
Kommentit (20)
Aina kun katson peiliin, mua hymyilyttää. Mulla on nimittäin huippuluokan huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennätyksellisen laiska.
Minä puolestani olen huippuahkera! Tänäänkin kävin ihan postilaatikolla asti!
Pääsin ekalla hakukerralla kouluun, johon on monivaiheinen hakuprosessi ja sisäänpääsyprosentti samaa luokkaa kuin lääkikseen ja oikikseen. Olin pitkään haaveillut kouluttautuvani tälle alalle, mutta en uskonut olevani riittävän hyvä ja vielä hakuprosessin alussakin epäilin itseäni. Osa kurssikavereistani on hakenut kouluun aiemminkin, mutta karsiutunut hakuprosessin aikaka.
Sain iskettyä miehen, johon olin salaa melkein 5v ihastunut. Perustimme perheen ja edelleen kiitän joka päivä onneani, että saan olla hänen kanssaan.
Olen pulskistunut kahdessa vuodessa liki 20kg (lääkkeet)
Alan olla sinut itseni kanssa, ehkä paras saavutukseni ikinä
Pesin juuri koneellisen pyykkiä! Ja astianpesukoneellisen astioita!
Rakastan Jeesusta! Jeesus on paras ja ihanin 😍♥️
Olen tosi ihana ja musta tulis jollekin miehelle aivan ihana vaimo.
Jos mua huvittais.
Pääsin kerran opiskelijabileissä pussailemaan lukion vuosikurssin parhaimman näköisen pojan kanssa. Hönen aloitteestaan vieläpä. Häneen oli koulussa moni tyttö ihastunut. Sattumalta minä en ollut hänestä lainkaan kiinnostunut.
Mun naispuolinen 19-vuotias serkku soittelee melkein joka viikonloppu, kun on miehen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun katson peiliin, mua hymyilyttää. Mulla on nimittäin huippuluokan huumorintaju.
Minua ei naurattaisi se peilikuva.
Kylläpä suomalainen näköjään tykkää itseään kehua...
Minulla on kaupungin kaunein sisko ja rumin koira!