Pystyisitkö yhdynnässä ollessasi naisen päällä laittamaan peniksesi naisen sisälle ja olemaan sen jälkeen vain paikoillaan liikuttamatta lantiota ja penistä?
Vai aloitatko työntöliikkeet aina automaattisesti? Tällaiselle pysähtymisellähän ei yleensä varmaan ole tarvetta, mutta kunhan mietin, että onko se käytönnössä edes miehelle mahdollista vai onko luonto estänyt itsehillinnän toimimisen kyseisessä tilanteessa.
Kommentit (24)
Pienen hyväilyn jälkeen työnnän peniksen sisään ja annan sen vain olla sisällä, rouvan lanne liikkuu vähän, jos alkaa enempi liikkua, estän sen ja ollaan näin jonkin aikaa. Parasta sisällä pitämisessä on se että häppärit turpoo ja ovat kypsiä nuoltavaksi, nam! Saman voi hoitaa dildolla, jos mies on herkkä tulemaan.
M50+
Parhaat orkut naiselle saa kun työntää syvälle ja antaa olla vaan. Lantiopohjan lihaksilla pumppaa penikseen lisää verta ja kokoa, niin kyllä alkaa naisen pimppikin sykkiä ja puristella. Lopulta muutama hidas ja lyhyt työntö oikein syvälle, niin pimpsa takertuu kullin varteen kun hukkuva ajopuuhun.
M52 kirjoitti:
Tapailin jokunen vuosi sitten ihanaa Tampereella opiskellutta tyttöä. Hän pyysi välillä minua makaamaan kalu sisällä päällään rentona, ja hoiti homman liikkumalla ja supistelemalla allani kunnes kuiskasi hiljaa korvaani ”nyt mie laukean”.
Minä olin noin 50kg tyttöä painavampi, ja en alkuun pystynyt oikein rentoutumaan hoikan tytön päällä, mutta hän tuntui viihtyvän allani oikein hyvin.
Voi olla että ei lauennut oikeesti mutta hyvät rahat keräsi noilla keinoin.
Normia meillä. Työnnyn sisään ja nukahdan siihen naisen päälle