Elina Gustafsson, 29, ja tanssija Anna-Liisa ”Ansku” Bergström, 36, ovat yhdessä!
Kommentit (41)
Lopputeksteissä lukee sponsorina Kuru resort?
Elina tuntuu kaiken aikaa pienentävän Anskua kutsumalla tätä milloin miksikin pikkueläimeksi. Ja kun Ellu reissaa johonkin niin heti haluaa viedä Anskun sinne, ihan kuin Ansku ei olisi nähnyt maailmaa ennen tätä suhdetta. Ellu on aina kuskina kun ajavat jonnekin jne.
Mutta tuollaisia Anskun kaltaisia todella monet naiset tuntuvat ihan heterosuhteissakin olevan. Jos autossa on mies ja nainen niin noin 98% tapauksista mies ajaa. Omassa autossani ei ole mitään miehisellä elimellä käytettävää osaa mutta autoni onkin vanha ja halpa.
Miksi meille täytyy jankuttaa jostain Anskusta jatkuvasti. Ei minua kiinnosta, jos hän ei ole jossain TKK:ssa tanssinopettajana. Saa mun puolesta olla hevon... ei kiinnosta
Noniin, narsisti ei päästä puolisoa enää uuden kilpailijan kanssa tanssimaan ja esiintymään koko Suomelle. En edes yllättynyt, mutta olisin odottanut, että tässä olisi mennyt kauemmin. Ellun exä voi huokaista helpotuksesta, että tuli jätetyksi ja pääsi tuosta eroon.
Olen niin surullinen Anskun kohtalosta. Mun kristallipallo kertoo, ettei toi juttu tule päättymään hyvin Anskun kannalta.
Hyi s..tana, toi Elina on ällöttävä!
Tossa Elinassa on jotain pahasti vialla. Läheisriippuvuus ja kontrolloinnin tarve on todella kova.
Lopun enteet ilmassa...
Ensihuuma ohi.
Ellu vaikuttaa jotenkin sairaalta: vallanhalu ja roskana hylkääminen Tekee mitä tahtoo, eikä mieti läheisiään.
Ansku, Emmi
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä ketjuja nostetaan?
Miksei koska lopussa noiden suhde.
Se on se 3v.
Sen se alkuhuuma kestää jos on kestääkseen. Nyt on alkanut arki. Tylsä arki.
Vierailija kirjoitti:
" Sateenkaarivastaiset" kommentit poistettiin, eikö ihmisillä saa olla eri mielipiteitä asioista ?
Oletko sellainen islamisti josta persut jatkuvasti pelottelevat? Persut kuulemma suojelevat homoja Islamisteilta joten et ainakaan perssu ole... vai?
Vierailija kirjoitti:
Se on se 3v.
Sen se alkuhuuma kestää jos on kestääkseen. Nyt on alkanut arki. Tylsä arki.
Ei riittänytkään pelkkä lesboilu elämän sisällöksi...
Tästä parista tietää kumpi on top ja kumpi vikisee alla.