Olen nyt viikon käyttänyt tinderiä, enkä ole saanut yhtäkään matchia
Eipä toiminut siis se neuvo tältä palstalta että "älä swaippaa jokaista oikealle, koska muuten Tinderin algoritmi rankkaa sinut huonolle tasolle"
Poistin siis tilini ja aloitin uudelleen ns. puhtaalta pöydältä uudella tilillä.
Kannattaako alkaa swaippaamaan taas myös niitä epäviehättäviä oikealle? Niitä joiden kanssa pitää yrittää "väkisin", kun eivät muuten ole minun mielestäni vetovoimaisia.
M35
Kommentit (28)
No josset yhtään matchia saanut viikossa, olet varmaankin melko luotaantyöntävän näköinen (niille joille annoit itse tykkäyksiä). Ratkaisuehdotus on että rupeat parantamaan ulkonäköäsi.
Rakkaussuhde taas perustuu molemminpuolisiin tunteisiin ja siihen kuinka paljon työtä toisen onnellisuuden eteen tekee, enemmän kuin ulkonäköön.
Niin siis oleellisinta on tietää miten Tinderin algorytmi toimii.
Alusta on tehty naisille jotka hakevat hierarkiassa itseensä nähden parempia miehiä.
Täten kaikki keskinkertaisetkin miehet eivät ole kiinnostavia keskinkertaisille naisille. Suosittelen unohtamaan koko sovelluksen.
lenkkeilijä kirjoitti:
Niin siis oleellisinta on tietää miten Tinderin algorytmi toimii.
Alusta on tehty naisille jotka hakevat hierarkiassa itseensä nähden parempia miehiä.Täten kaikki keskinkertaisetkin miehet eivät ole kiinnostavia keskinkertaisille naisille. Suosittelen unohtamaan koko sovelluksen.
Miksi naisetkaan tykkäisivät niistä tyypeistä, joista eivät viehäty, kun eivät miehetkään tykkää niistä "alemman tason" naisista? Logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä yrität Tinderistä itsellesi saada. Monet ovat siellä vain keräämässä matcheja jotta saisivat tuntea olevansa haluttuja, mutta todelliset kohtaamiset ihmisten välillä jäävät vähemmälle.
Tavoitteeni on löytää molemminpuolinen rakkaussuhde
ap
Minkälaisiin asioihin sitten naisissa rakastut?
Luonteeseen, persoonaan, temperamenttiin, älykkyyteen, huumorintajuisuuteen ja ulkonäköön.
ap
Vierailija kirjoitti:
Live-elämässä sain parempia naisia kuin joille nyt olen antanut likejä, mutta siltikään ei tärppää.
Nykyään olen niin erakoitunut, että Tinder yms. vain ovat ainoa vaihtoehto seuranhaulle...Mutta on tämä lannistavaa.
ap
"... sain parempia naisia..."
Olitkin silloin nuorempi ja villi veikkaus, varmaan paremman näköinenkin. Tuskin mikään komistus kuitenkaan, kun nyt 35-vuotiaana et saanut yhtäkään matchia viikossa. Kannattaa siis suosiolla luopua ulkonäkökeskeisyydestä parinvalinnassa ja miettiä, mitä muuta annettavaa sinulla olisi parisuhteessa naiselle.
Kokeilin itsekin tinderiä aikanaan, silloin 29-vuotiaana miehenä, tein profiilitekstit, useita kuvia, ei alkoholia kuvissa, ei paidattomia kuvia, olen pitkä ja hoikka, oli sillä merkitystä tai ei. Ei lapsia eikä muuta mahdollisesti karkoittavaa ja pyysin apua kuvien valintaan ja tekstiin naispuolisilta ystäviltä. Swaippasin about 70% oikealle, kaksi mätsiä, ei vastausta avausviestiin.
Testasin reilun viikon, menin sitten baariin ja seuraa löytyi. Sitten totesin että vähät tinderistä ja päädyin treffeille erään kahvilassa osa-aikaisesti työskentelevän kanssa ja siitä alkoi suhde.
Jos et ole noin top10% tai top5% komeimmat miehet niin hylkää se Tinder.
Naiset valitsevat miehensä, miehet eivät valitse naista. Keskinkertaiset miehet useimmiten tyytyvät alempitasoiseen naiseen ja näissä suhteissa on aina omat ongelmansa jos lähdetään miettimään ihan avioliiton tasoa ja lisääntymistä.
Tinderin algorytmi asiat ovat niin moneen kertaan puitu läpi muilla alustoilla. Näistä löytyy ihan Youtubessakin roskamedioiden tekemiä dokumentteja. Asia vaan yksinkertaisesti menee näin.
Mutta Tinderihän on vain panosovellus joka on yhtä degeneraation kiihdyttämistä ja ydinperheiden hajoittamiseen tarkoitettua paskaa.
Ootko varattu kun Tinder on ainoa tapa?
Kumppanisi kyllä kohta huomaa että pidät puhelinta äänettömällä ja menet luurin kanssa vessaan, ovi lukkoon...