Olen nyt viikon käyttänyt tinderiä, enkä ole saanut yhtäkään matchia
Eipä toiminut siis se neuvo tältä palstalta että "älä swaippaa jokaista oikealle, koska muuten Tinderin algoritmi rankkaa sinut huonolle tasolle"
Poistin siis tilini ja aloitin uudelleen ns. puhtaalta pöydältä uudella tilillä.
Kannattaako alkaa swaippaamaan taas myös niitä epäviehättäviä oikealle? Niitä joiden kanssa pitää yrittää "väkisin", kun eivät muuten ole minun mielestäni vetovoimaisia.
M35
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kai paremmat mahdollisuudet on löytää joku jos on edes jotai mistä edetä.
Nolla matchia on no can do, ei voi luovia millään tavalla
Joo, ehkä löytääkin jostain naisesta sisäisen kauneuden kun tarpeeksi tapailee
Swaippaat vaan niitä, jotka kiinnostavat. Jos et tule osumia, niin jatkat vain elämääsi yksin. Kaikille ei löydy kumppania.
No kun se Tinder on vaan ulkonäkökeskeisille. Itse olin siellä jokunen vuosi sitten jonkun aikaa. Matcheja tuli joitakin, mutta ei sitä jaksanut, mieluummin tapaan livenä tai olen sitten yksin.
Montako tykkäystä siis sait? Sehän näkyy sieltä alakulmasta.
Etkö matchannut ketään blurrattujen kuvien perusteella?
Live-elämässä sain parempia naisia kuin joille nyt olen antanut likejä, mutta siltikään ei tärppää.
Nykyään olen niin erakoitunut, että Tinder yms. vain ovat ainoa vaihtoehto seuranhaulle...Mutta on tämä lannistavaa.
ap
No, naisena ei tarvitse tällaisia miettiä (siksihän sinä et niitä matcheja saa että naiset eivät tykkää mielestään epäviehättävistä miehistä) niin vaikea neuvoa. Tee miten tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Live-elämässä sain parempia naisia kuin joille nyt olen antanut likejä, mutta siltikään ei tärppää.
Nykyään olen niin erakoitunut, että Tinder yms. vain ovat ainoa vaihtoehto seuranhaulle...Mutta on tämä lannistavaa.
ap
Tämä on osa sitä miesten pariutumisongelmaa, että oikeassa elämässä ei ole sosiaalisuutta ja sen takia kaikki hakeutuu nettideitteihin ja sitten miehiä on palveluissa jotain 80%.
Tuntuu, että treffejä olis vaikka joka illalle. En vaan jaksa tavata uusia ihmisiä niin usein. Ilmeisesti Tinder on aika erilainen kokemus meille naisille...
Riippuu mitä yrität Tinderistä itsellesi saada. Monet ovat siellä vain keräämässä matcheja jotta saisivat tuntea olevansa haluttuja, mutta todelliset kohtaamiset ihmisten välillä jäävät vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämä on osa sitä miesten pariutumisongelmaa, että oikeassa elämässä ei ole sosiaalisuutta ja sen takia kaikki hakeutuu nettideitteihin ja sitten miehiä on palveluissa jotain 80%.
Kannattaisiko välttää sitä erakoitumista? Luuletteko että ne tinderöivät naiset edes huolii jotain erakkoukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Totta, nainen joutuu pettymään miehen sosiaalisen älyn puutteeseen viimeistään treffeillä. Ja mies tekee vauvapalstalle jälleen uuden keskustelun, kuinka sai taas pakit ja kaikki naiset on pilalla ja hirveän nirsoja, kun odottavat sosiaalisissa tilanteissa miehiltä jopa vuorovaikutustaitoja...
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä yrität Tinderistä itsellesi saada. Monet ovat siellä vain keräämässä matcheja jotta saisivat tuntea olevansa haluttuja, mutta todelliset kohtaamiset ihmisten välillä jäävät vähemmälle.
Tavoitteeni on löytää molemminpuolinen rakkaussuhde
ap
Ei kai uhriutuvat, vanhenevat miehet mitään naisia tarvitse. Tinder on paikka jossa saa matcheja olemalla hyvännäköinen, eikä ne matchit vielä tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset kuvat ja profiiliteksti sulla on?
Vastaus? Tämä on oleellisin tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteeni on löytää molemminpuolinen rakkaussuhde
ap
Minkälaisiin asioihin sitten naisissa rakastut?
Kannattaa tykätä vain niistä joihin sinulla saattaisi olla mahdollisuuksia ja kaikista riman alapuolella olevista. Jätä kauneimmat, eli ne jotka saavat miljoonia tykkäyksiä päivässä, suosiolla pelimiehille ja jänniksille.
Tuskin Tinderissä on algoritmia, joka rankkaisi monista tykkäävän huonolle tasolle. Päinvastoin, matchit nostavat tasoa.
Joko kiinnostat tai et. Eivät profiiliasi katsovat näe "algoritmitasoasi". Mieltymyksesi ehkä voivat johonkin vaikuttaa, mutta jos pitämäsi eivät pidä sinusta, onko apua, vaikka saisit lisää samanlaisia?
Kai paremmat mahdollisuudet on löytää joku jos on edes jotai mistä edetä.
Nolla matchia on no can do, ei voi luovia millään tavalla