Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt viikon käyttänyt tinderiä, enkä ole saanut yhtäkään matchia

Vierailija
12.12.2021 |

Eipä toiminut siis se neuvo tältä palstalta että "älä swaippaa jokaista oikealle, koska muuten Tinderin algoritmi rankkaa sinut huonolle tasolle"
Poistin siis tilini ja aloitin uudelleen ns. puhtaalta pöydältä uudella tilillä.

Kannattaako alkaa swaippaamaan taas myös niitä epäviehättäviä oikealle? Niitä joiden kanssa pitää yrittää "väkisin", kun eivät muuten ole minun mielestäni vetovoimaisia.

M35

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai paremmat mahdollisuudet on löytää joku jos on edes jotai mistä edetä.

Nolla matchia on no can do, ei voi luovia millään tavalla

Vierailija
2/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai paremmat mahdollisuudet on löytää joku jos on edes jotai mistä edetä.

Nolla matchia on no can do, ei voi luovia millään tavalla

Joo, ehkä löytääkin jostain naisesta sisäisen kauneuden kun tarpeeksi tapailee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swaippaat vaan niitä, jotka kiinnostavat. Jos et tule osumia, niin jatkat vain elämääsi yksin. Kaikille ei löydy kumppania.

Vierailija
4/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset kuvat ja profiiliteksti sulla on?

Vierailija
5/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se Tinder on vaan ulkonäkökeskeisille. Itse olin siellä jokunen vuosi sitten jonkun aikaa. Matcheja tuli joitakin, mutta ei sitä jaksanut, mieluummin tapaan livenä tai olen sitten yksin.

Vierailija
6/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tykkäystä siis sait? Sehän näkyy sieltä alakulmasta.

Etkö matchannut ketään blurrattujen kuvien perusteella?

Vierailija
7/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live-elämässä sain parempia naisia kuin joille nyt olen antanut likejä, mutta siltikään ei tärppää.

Nykyään olen niin erakoitunut, että Tinder yms. vain ovat ainoa vaihtoehto seuranhaulle...Mutta on tämä lannistavaa.

ap

Vierailija
8/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää.

Vierailija
9/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naisena ei tarvitse tällaisia miettiä (siksihän sinä et niitä matcheja saa että naiset eivät tykkää mielestään epäviehättävistä miehistä) niin vaikea neuvoa. Tee miten tykkäät.

Vierailija
10/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Live-elämässä sain parempia naisia kuin joille nyt olen antanut likejä, mutta siltikään ei tärppää.

Nykyään olen niin erakoitunut, että Tinder yms. vain ovat ainoa vaihtoehto seuranhaulle...Mutta on tämä lannistavaa.

ap

Tämä on osa sitä miesten pariutumisongelmaa, että oikeassa elämässä ei ole sosiaalisuutta ja sen takia kaikki hakeutuu nettideitteihin ja sitten miehiä on palveluissa jotain 80%.

Vierailija
11/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että treffejä olis vaikka joka illalle. En vaan jaksa tavata uusia ihmisiä niin usein. Ilmeisesti Tinder on aika erilainen kokemus meille naisille...

Vierailija
12/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä yrität Tinderistä itsellesi saada. Monet ovat siellä vain keräämässä matcheja jotta saisivat tuntea olevansa haluttuja, mutta todelliset kohtaamiset ihmisten välillä jäävät vähemmälle.

Vierailija
13/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on osa sitä miesten pariutumisongelmaa, että oikeassa elämässä ei ole sosiaalisuutta ja sen takia kaikki hakeutuu nettideitteihin ja sitten miehiä on palveluissa jotain 80%.

Kannattaisiko välttää sitä erakoitumista? Luuletteko että ne tinderöivät naiset edes huolii jotain erakkoukkoja?

Vierailija
14/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Totta, nainen joutuu pettymään miehen sosiaalisen älyn puutteeseen viimeistään treffeillä. Ja mies tekee vauvapalstalle jälleen uuden keskustelun, kuinka sai taas pakit ja kaikki naiset on pilalla ja hirveän nirsoja, kun odottavat sosiaalisissa tilanteissa miehiltä jopa vuorovaikutustaitoja...

Sivusta

Vierailija
15/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä yrität Tinderistä itsellesi saada. Monet ovat siellä vain keräämässä matcheja jotta saisivat tuntea olevansa haluttuja, mutta todelliset kohtaamiset ihmisten välillä jäävät vähemmälle.

Tavoitteeni on löytää molemminpuolinen rakkaussuhde

ap

Vierailija
16/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai uhriutuvat, vanhenevat miehet mitään naisia tarvitse. Tinder on paikka jossa saa matcheja olemalla hyvännäköinen, eikä ne matchit vielä tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
17/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset kuvat ja profiiliteksti sulla on?

Vastaus? Tämä on oleellisin tieto.

Vierailija
18/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteeni on löytää molemminpuolinen rakkaussuhde

ap

Minkälaisiin asioihin sitten naisissa rakastut?

Vierailija
19/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tykätä vain niistä joihin sinulla saattaisi olla mahdollisuuksia ja kaikista riman alapuolella olevista. Jätä kauneimmat, eli ne jotka saavat miljoonia tykkäyksiä päivässä, suosiolla pelimiehille ja jänniksille.

Vierailija
20/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Tinderissä on algoritmia, joka rankkaisi monista tykkäävän huonolle tasolle. Päinvastoin, matchit nostavat tasoa.

Joko kiinnostat tai et. Eivät profiiliasi katsovat näe "algoritmitasoasi". Mieltymyksesi ehkä voivat johonkin vaikuttaa, mutta jos pitämäsi eivät pidä sinusta, onko apua, vaikka saisit lisää samanlaisia?