Se tais sitten mennä vaaka rikki...
Näyttää sekä minulle että miehelle 98,6 kiloa. Eilen painoin vielä lähempänä 90 kiloa. Uusi vaaka mutta tilaa ei ole niin pidettiin vessassa. Taisi viime suihkun yhteydessä ottaa kosteutta. :( Eipä kai kannata vaakaa enää hankkia, kun ei mahdu mihinkään...
Kommentit (12)
Ärsyttää, kun yrittää laihduttaa. Ap
Saatte minusta uuden sairaalloisesti ylipainoisen, jonka terveydenhoitokustannuksia joudutte maksamaan, kun en omista vaakaa. Ap
Oletko joku hamstraaja jos vaaka ei mahdu mihinkään muualle kuin vessaan?
Siis millainen rahtivaaka teillä oikein on, jos ei esim sängyn, sohvan, nojatuolin, kenkätelineen tms alle mahdu? Tai hattuhyllylle? Tai vaatekaappiin alahyllylle? Vai onko asuntonne niin pieni, ettei tyhjää lattia-alaa löydy kuin kylpyhuoneesta?! Eihän sen vaa'an koko ajan tarvitse esillä olla, kun käytetäänkin vain kerran viikossa. Useampi punnitus, esim päivittäin, on täysin turhaa.
Osta mekaaninen vaaka. Se on ihan riittävän hyvä tarkoitukseensa.
Asunnossa alle 30 neliötä kahdelle hengelle. Lattiatilasta on todella paha pula ja kaikki paikat täynnä tavaraa, kun säilytystilaa ei ole. Ap
Ei ole mekaanista tullu vastaan kirpparillakaan. Ap
Ei se vaaka sinun painoosi vaikuta, mittaa vain. Joten vaa'an puutetta on ihan turha syyttää ylipainosta.
Voin siis rauhassa levitä 150 kiloiseksi, koska olen laiska paska. Kiitos AV <3 Vaaka olisi pitänyt edes jotain kuria painon suhteen. :)
Mua ahdistaisi enemmän tuo ahtaus
Peili on parempi apuväline laihdutuksessa ja vertaaminen omiin vaatteisiin: kiristääkö vai löystyykö.
Ja?