Miehet, eikai kaikki laihoista/hoikista naisista pitävät ole piilohomoja?!
Juttelin erään puolitutun kanssa kaupungilla ja hän kertoi vaimonsa olevan raskaana. Olen itsekin vasta synnyttänyt kuopuksen ja tämä tuttava ihmetteli, kuinka hoikassa kunnossa olen. (163cm/48kg). Samaan hengenvetoon totesi, että miehes ei sitten varmaan tykkää naisista.. Olin ihan että mitä vittua, vaikken ääneen sanonutkaan. Kyseessä siis entinen työpaikan pomoni enkä olisi odottanut tuollaista möläytystä. Mut kertokaa miehet, onko niitä kurveja pakko olla niin kauheasti naisella? En ole mikään lauta todellakaan, mutta kai joku muukin kuin mieheni tykkää vähän sirommasta vartalosta naisella? Olematta piilohomo...
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:06"]
Kyllä monet miehet tykkää siroista naisista. Omaan silmään "kurvikkaat" on yleensä läskejä tai ylipainon rajoilla keikkuvia joilla ihra on kerääntynyt lantiolle ja tisseihin ja sitten ollaan niiiiin kurvikasta.
Siro ja kiinteä nainen on aina paremman näköinen kuin joku kurvikas pullukka. Pomosi oli varmaan vaan kateellinen koska olet hyvässä kunnossa.
Ja ei en ole piilohomo enkä ole ikinä ollut tippaakaan edes bi, enkä haluaisi naisenkaan anaalia jyystää.
Mielummin pieni ja siro, kuin läskitissinen emakko.
[/quote]
Just. No kiva kun tiedät täsmälleen oman naistyyppisi, mutta jatkossa voisit ihailla heitä ilman, että samaan hengenvetoon haukut meidät isokokoisemmat naiset läskitisseiksi tai emakoksi. Ei meistä tarvitse pitää, mutta haukkuminen ei anna sinusta kiinnostavaa eikä sivistynyttä kuvaa.
[/quote]
Entäs jos en ole kiinnostava tai sivistynyt, vaan kunnon tollo ja redneck?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:06"]
Kyllä monet miehet tykkää siroista naisista. Omaan silmään "kurvikkaat" on yleensä läskejä tai ylipainon rajoilla keikkuvia joilla ihra on kerääntynyt lantiolle ja tisseihin ja sitten ollaan niiiiin kurvikasta.
Siro ja kiinteä nainen on aina paremman näköinen kuin joku kurvikas pullukka. Pomosi oli varmaan vaan kateellinen koska olet hyvässä kunnossa.
Ja ei en ole piilohomo enkä ole ikinä ollut tippaakaan edes bi, enkä haluaisi naisenkaan anaalia jyystää.
Mielummin pieni ja siro, kuin läskitissinen emakko.
[/quote]
Just. No kiva kun tiedät täsmälleen oman naistyyppisi, mutta jatkossa voisit ihailla heitä ilman, että samaan hengenvetoon haukut meidät isokokoisemmat naiset läskitisseiksi tai emakoksi. Ei meistä tarvitse pitää, mutta haukkuminen ei anna sinusta kiinnostavaa eikä sivistynyttä kuvaa.
[/quote]
Entäs jos en ole kiinnostava tai sivistynyt, vaan kunnon tollo ja redneck?
[/quote]
Niin, kuten sanoin et vaikuta kiinnostavalta etkä sivistyneeltä ja lähinnä säälin siroja naisia, joista kiinnostuvat miehet ovat noin vastenmielisiä. Sinä kun et minulle edes kelpaisi.
Jos tarvitsee olla homo, että voi pitää rajansa tuntevista ja hyvin itsestään ja lihoistaan huolehtivista naisista, niin varmaankin minä sitten olen sellainen.
Sana "piilohomo" viestissä on aika varma provon merkki. Kun se löytyy otsikosta niin...