Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa enää sitoutua! :O

Vierailija
18.03.2015 |

Olen ollut sinkkuna kauan ja nyt on käynyt muutama kerran niin, että olen jättäny miehen, aivan täysin rakastettavan miehen, sen takia, että olen halunnut palata sinkkuelämääni. Heti kun juttu on edennyt siihen, että yhteen pitäisi muuttaa, niin tunteet loppuu kuin seinään ja alan haaveileimaan pelkästä omasta rauhasta.

Olen ollut ihan oikeasti kyllä rakastunut näihin miehiin, mutta taidan olla aika itsekäs ja rakastaa sitä omaa rauhaani vähän liikaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi hei, kyllä joku sut viel kellistää.

Vierailija
2/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:32"]

Olen ollut sinkkuna kauan ja nyt on käynyt muutama kerran niin, että olen jättäny miehen, aivan täysin rakastettavan miehen, sen takia, että olen halunnut palata sinkkuelämääni. Heti kun juttu on edennyt siihen, että yhteen pitäisi muuttaa, niin tunteet loppuu kuin seinään ja alan haaveileimaan pelkästä omasta rauhasta.

Olen ollut ihan oikeasti kyllä rakastunut näihin miehiin, mutta taidan olla aika itsekäs ja rakastaa sitä omaa rauhaani vähän liikaa...

[/quote]

uskon, että monelle tapahtuu noin. Kun on tarpeeksi kauan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten hae suhdetta missä tehdään selväksi että asutaan erillään, eikä missään vaiheessa yhteen muuttoa tule.

Vierailija
4/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siinä vaiheessa kun "pitäisi muuttaa yhteen", niin sen sijaan että laitat poikki, niin keskustelette ja sanot ettet vielä halua.

Vierailija
5/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää muuttaa yhteen? Miksi ei voi olla parisuhteessa ja asua erillään?

Vierailija
6/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä... Mutta mulla vaan loppuu tunteet kokonaan enkä sit halua edes tapailla kyseistä miestä. Ja aina alkuun oon ihan vakuuttunu että tää on se toimiva suhde.

No, ei tässä mitään ongelmaa oo, nyt aion pysyä vaikka väkisin pelkkänä sinkkuna. En harrasta ees yhen yön suhteita.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän