Otetaan posti jakamaan koronarokotuksia
Näin talvella ne ei kerta leikkaa nurmikoitakaan ni hyvin joutavat.
Kommentit (17)
Ei. Mä en halua mun naapureille tarkoitettuja piikkejä.
Kolmasosa rokotteista pistettäisiinkin sitten vääriin ihmisiin ja toinen kolmasosa katoaisi mystisesti, eikä niitä löydettäisi enää koskaan. Lisäksi Posti ilmoittelisi ihmisille, että "valitettavasti emme voineet rokottaa sinua, koska sinua ei tavoitettu", vaikka olisit ollut koko päivän paikalla odottamassa rokotusvuoroasi.
Mä en ois saanut ensimmäistäkään ku se jumittais Liedossa. Välillä se kävisi Porissa vaan palatakseen Lietoon.
"Moi! Rokotus <lähettäjännimi> <seurantakoodi> on käännetty lähimpään vapaaseen rokotepaikkaan, joka on 200 km:n päässä. Haethan sen viimeistään eilen koodilla 123456 rokottajalta 7."
"Et ollut paikalla vastaanottamassa rokotettasi. Se toimitettiin lähimpään rokoteautomaattiin Hevonkuusessa. Voit käydä rokottautumassa siellä kahden (2) viikon kuluessa arkipäivänä virka-ajan (08.00-16.00) puitteissa. Kahden viikon kuluttua rokotteesi palaa limboon Lieto-Helsinki välille, passisi mitätöityy, ja saat yhteydenoton terveysviranomaiselta.
Hyvää päivänjatkoa toivottaa: Posti-Pate"
Rokotehaitoista vois saada korvaukseksi postimerkkejä.
Postilla oli ainakin pari vuotta sitten tytäryhtiö Posti Kotipalvelu, johon rekrytoitiin joukolla lähihoitajia. Että heh heh vaan, ap.
Vierailija kirjoitti:
Postilla oli ainakin pari vuotta sitten tytäryhtiö Posti Kotipalvelu, johon rekrytoitiin joukolla lähihoitajia. Että heh heh vaan, ap.
Toimiiko se?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Johns_Hopkinsin_yliopisto
Muistaako ihmiset vielä miten tämä taho ilmoitteli maailmalle päivittäin miten korona tapauksia on missäkin , muistatteko ne 2 paikkaa mistä korona levisi...........
Voisi melkein haistaa....
Kun olin vielä työttömänä, mua kosiskeltiin Postin lakkojen aikaan eri vuoroihin jakeluun. En mennyt, mutta se on sivuseikka. Oikeastiko AP haluat, että esim työtön rakennussiivoaja 0% työmotivaatiolla kaahii Postin polkupyörällä portinpieleen ja pyytää sua kääräisemään hihan? "En ookaan muuten ennen ketään piikittänyt, ootkin eka asiakas! ...minkähän verran tähän ruuttaan piti tuota litkua ottaa...?"
Uskaltaako kuljetuksen aikana avatun rokotteen ottaa?
Kuka on viimekädessä syyllinen jos mikä tahansa aine tekee haitan , hän joka valmistaa aineen joka ei itsestään tee mitään , vai hän joka pistään aineen henkilöön joka vastustaa toimenpidettä vai hänkö joka aineen otta vapaaehtoisesti.
Miten kukaan voi syyttää valmistajaa jonka jokainen tietää vaatineen täyden vastuuvapauden kuin myös sen että aine on täysin vapaa ehtoinen.
Ei omista pelkotiloista voi minkään lain mukaan syyttää muita kuin itseään.
Miten todetaan rokottamattoman aiheuttama tartunta 2 osapuoleen , miten rokotetun tartutus eroaa tästä , viikolla oli 11 korona kuolemaa , keiden tartuttamia ne olivat.
Voiko täten ketään syyttää jonkun kuolemasta , tartuttajana joka osoitettiin johtuvaksi juuri tästä.
Montaako kuolemaa tartutuksella on todettu jenkeissä , syyttelyn ytimessä.
Tulisi edes posti. Tänään ei tullut sanomalehteäkään.