Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi sp-tartunta?

Vierailija
18.03.2015 |

Olen reilu 3-kymppinen nainen, tapasin pari kuukautta sitten suunnilleen ikäiseni miehen, hauskan ja mukavan sellaisen.

Jaamme samanlaisen huumorintajun, pidämme molemmat kokeellisesta ruoanlaitosta ja luemme molemmat yhtä paljon jne. MUTTA: Mies on jo yli 35v eikä vieläkään osaa puhaltaa purkkapalloa, savurenkaiden teosta puhumattakaan(!). Lisäksi saattaa jumittua piiiitkiksi ajoiksi tuijottamaan yhtä pistettä (tämä ilmenee eritoten tietokonepelien kohdalla). Kuitenkin hallitsee selvästi peruspertsaa paremmin esim. tiskaamisen tai v*ginan käsittelyn jalon taidon, ja tekeekin niitä mielellään, keskittyneesti (ei toki samaan aikaan)

Epäilen miehellä jonkinasteista Savant-oireyhtymää, ja koska olemme harrastaneet seksiä ilman kondomia, pelkään nyt saaneeni Sademies-tartunnan :( Oireita itselläni on ilmennyt mm. yllättävä kiinnostus politiikkaan ja ajoittaiset hallitsemattomat naurunpurskahdukset.

Kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun miehellä on samansuuntaisia oireita, itse olen toistaiseksi normaali, vaikka seksiä harrastammekin säännöllisesti. Ja bonusta se, että osaa TODELLAKIN keskittyä asiaan mitä kulloinkin on tekemässä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla