Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä poikaystävälle syntymäpäivälahjaksi?

Vierailija
03.03.2015 |

Ollaan vähän päälle 20-vuotiaita kummatkin. Jouluna ostin hänelle t-paidan ja vähän kalliimman kauluspaidan ja mietin, että ostaisinko taas jotain vaatetta vai pitäisikö keksiä jotain erikoisempaa? Harrastaa treenaamista ja lempiväri on musta. Mietin myös hajuvettä, mutta juuri se merkki mitä hän käyttää on aika kallis. Lahja ei saisi maksaa kovin paljoa (max. 50-60€), sillä aion ostaa myös itselleni uusia alusvaatteita hänen syntymäpäiväänsä varten. Ideoita? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän osaa lukea, osta kirja. Itse lukaisin viikonloppuna mainion pienen teoksen Parhaat salaliittoteoriat, kirjoittaja Lars Bugge. Siinä ruoditaan vetävään tyyliin uudet ja vanhat salaliittoteoriat: Elvis elää, Roswellissa kävi ufo, Kuussa ei ole käyty, Illuminatit, Temppeliritarit jne.

Vierailija
2/2 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:00"]Jos hän osaa lukea, osta kirja. Itse lukaisin viikonloppuna mainion pienen teoksen Parhaat salaliittoteoriat, kirjoittaja Lars Bugge. Siinä ruoditaan vetävään tyyliin uudet ja vanhat salaliittoteoriat: Elvis elää, Roswellissa kävi ufo, Kuussa ei ole käyty, Illuminatit, Temppeliritarit jne.
[/quote]

Ei ole niin innostunut lukemisesta kuin minä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla