Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tiskaa ikinä

Vierailija
11.12.2021 |

Olen lopen kyllästynyt miehen tiskaamisen välttelyyn. Mies ei tajua, että tiskejä on hoidettava päivittäin. Minä tiskaan joka ikinen päivä. Mies välttää viimeiseen asti. Pesuallas on kukkurallaan astioita eikä mies liikauta eväänsä niiden eteen. Ehkä kerran viikkoon tiskaa pakotettuna. Muuten odottaa, että minä tiskaan. Alan kyllästyä tähän.. Huoh.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaa vain itsellesi

Vierailija
2/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kertisastiat itsellesi. Pidä ne jemmassa ja käytä vain, kun mies ei ole katsomassa. Tietysti ensin teet likaisia astioita altaan täyteen ihan niin, kuin mieskin tekee. Ja sitten seuraat, milloin mies herää astiapuutteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa tiskikone.

Vierailija
4/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä risumajassa oikein asutte jos teillä ei ole tietokonetta? Eihän kukaan enää käsin tiskaa.

Vierailija
5/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

respect

Vierailija
6/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä risumajassa oikein asutte jos teillä ei ole tietokonetta? Eihän kukaan enää käsin tiskaa.

Edit: tiskikonetta!

Vierailija
7/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä alkaa tiskata kun tiskaat astiat vain itsellesi. Minäkin tein niin . Samaten alkoi liikuttaa pyykkinsä koneelle kun aloin pestä omani ja ne mitkä oli tuotu ja ukon lojuvat jäi likaisiksi. Eikai se ukko tiskaa kun sinä sen kuitenkin teet.

Vierailija
8/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikone tiskaa. Hanki kone niin ei tarvii valittaa.

Vierailija
9/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu 🤶🎅

Vierailija
10/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep 🍾🥃🥃🥃🥃🤗

Vierailija
11/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus näitä aloituksia.

Vierailija
12/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä asunnossamme oli astianpesukone. Tilanne oli silti sama. Minä ne astiat tyhjensin ja täytin... Ap

Vierailija
13/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on sokeita sille lialle ja epäsiivolle. Ja toiset ihan hiton laiskoja.

Itse olen perussiisti, tiskit koneeseen heti käytön jälkeen ja puhtaat kuivuttua kaappeihin.

Käytetyt vaatteet saman tien koneeseen tai pyykkikoriin ja pestyt heti kuivuriin ja sieltä laskostettuna kaappeihin.

Mies taas jättää leivän murut, tyhjät juusto- ja makkarapaketit ja vourasiat pöydille. Jättää astiat siihen missä söi tai likaisena tiskipöydälle edes vilkaisematta mitä koneessa on.

Jättää ruokaa kattiloihin/pannuihin/rasioihin siten, että siellä on ehkä 2 makaronia/ 1 puolikas pieni peruna tai tl muusia tms. että ei tarvitse itse siivota jälkiä. "Mutta kun sinnehän jäi vielä!!"

Myöskään pyykit ei löydä koriin tai koneeseen, saattaa pitää viikon samoja vaatteita käymättä suihkussa, koska hänellä ei itsellä toimi hajuaisti. Eikä mene pesulle vaikka sanoo suoraan että haiset ihan hirveältä. Kohauttaa olkiaan ja jatkaa omia juttujaan.

Petivaatteita ei vaihtaisi koskaan jos ei olisi pakko ja valittaa taukoamatta koko proseduurin ajan.

Ollaan nykyään asumuserossa kun tuli mitta täyteen oman työpäivän, lasten päikkyajeluiden ja kaikkien kotihommien lomassa miesvauva vaati palvelua. Pärjään paremmin yksin. Suosittelen!

Vierailija
14/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja miehia teilla. Minulla ulkomaalainen muslimiksi syntynyt joka on sita mielta etta kun mina laitan ruokaa niin vahin mita han voi tehda on tiskaaminen.

Jos meilla joku juo lasista vetta niin sita lasia ei jateta lojumaan vaan juoja pesee ja laittaa takaisin kaappiin. Tiskia tulee vain aterioiden jalkeen. Ruokaa laittaessani mina pesen valineet sita mukaa kun niita ei enaa tarvita.

Huomen aamulla tama mies tekee kaikille ihanan omelettiaamiaisen. 

Vierailija
15/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia niin että sinä tiskaat mutta mies maksaa asumisesta ym. kuluista enemmän. Meillä kotitöistä n. 90 % on mun vastuulla ja maksan myös vähemmän asumiskustannuksia. Tämä on ihan yhdessä sovittu ja molemmille sopiva järjestely.

Vierailija
16/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja miehia teilla. Minulla ulkomaalainen muslimiksi syntynyt joka on sita mielta etta kun mina laitan ruokaa niin vahin mita han voi tehda on tiskaaminen.

Jos meilla joku juo lasista vetta niin sita lasia ei jateta lojumaan vaan juoja pesee ja laittaa takaisin kaappiin. Tiskia tulee vain aterioiden jalkeen. Ruokaa laittaessani mina pesen valineet sita mukaa kun niita ei enaa tarvita.

Jokainenhan meistä on islamin mukaan syntyessään muslimi ja kun ei elä islamin mukaan on saastainen infidel.

Vierailija
17/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan meistä on islamin mukaan syntyessään muslimi ja kun ei elä islamin mukaan on saastainen infidel.

Mita kommentillasi on tekemista miehen tiskaamisen kanssa? Laitoin tuon "muslimiksi syntyneen" ihan vain siksi etta suomalaisilla on niin kummallinen kasitys muslimeista. Ehka siksi etta ne koulutetut ja kansainvaliset eivat tule Suomeen vaikka maksettaisi. 

Vierailija
18/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tuommoisia miehiä olemassa? Kai niitä löytyy, mutta olen siinä käsityksessä että semmoiset on jotenkin syrjäytyneitä ja/tai alkoholisteja.

Älkää naiset roikkuko tuommoisissa yhtään, siis ei päivääkään.

Vierailija
19/19 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ilmeisesti kotityöt jakaannu reilusti, kun olet niin turhautunut ja uupunut? Olisiko mahdollista ostaa tiskikone, jos kumpikaan teistä ei tykkää tiskaamisesta?

Minunkaan mieheni ei tiskaa, edes kertaa viikkoon. Toisaalta minäkään en välttämättä laita ruokaa edes kertaa viikkoon. Mies tykkää kokkaamisesta ja minä taas tykkään huolehtia tiskit ja keittiön ylläpitosiivouksen mieluummin seistä hellan ääressä. Edellytyksenä on kyllä tiskikone. Ennen kuin meille hankittiin tiskikonetta, tiskivuoroista oli jatkuvat taistelut... Tiskikone on mun mielestäni ehdottomasti yksi ihmiskunnan suurimmista keksinnöistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi