Mitä enemmän elokapina laittaa p*rs*että penkkiin ja kiusaa ihmisiä, sitä vähemmän minä kierrätän
Onko se ihmeellistä, että keskenkasvuisen saa toistuvasti häiritä ihmisten elämää!
Kommentit (18)
Täytyy viedä akut luontoon siis, täysi tuki sinulle
Sen jälkeen menen maahan makaamaan, itken ja potkin ja huudan suoraa huutoa.
Ap
Olen jo pitkään hävittänyt vanhat moottoriöljyt yms. läheiseen metikköön.
Mulla taas menee sitä enemmän roskaruokaa, mitä enemmän paastataan terveellisestä ruuasta. Olen lihonut viimeisten 10 vuoden aikana 38 kiloa - ja se on ravintonazeille oikein!
Roskat saa ainakin kätevästi heitettyä ojaan. Siellä ne sit automaattisesti kierrättyy.
Kolminkertainen takaisku.
Vastareaktioista se minä vasta pidänkin.
En enää pese hampaitani, koska suuhygieniasta länkytetään joka kerran meidän terveyskeskuksen hammaslääkärissä.
Joo, tämähän se on järkevää. Jos joku muu käyttäytyy omasta mielestä väärin niin kostaa se itselleen ja omille lapsilleen.
Ovat nyt valinneet ainakin oikean ilman istua perse asfaltissa. Toivottavasti loska roiskuu niiden päälle ihan kunnolla, haha.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy viedä akut luontoon siis, täysi tuki sinulle
Akut kannattaa kierrättää 0,55€/kg. Renkaat vanteineen poltan kun ovat ongelmajätettä. pelkät vanteet sitten romuksi.
Aika paljon annatte valtaa Elokapinalle, kun annatte sen vaikuttaa omaan käytökseenne
Onhan se ikävää, että jotkut haluavat, että yritykset kantavat vastuuta ympäristöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin pyllyn pyyhkimisenkin
Oikein! Kiitos inspiraatiosta! Pesetkö kalsarit kuitenkin joskus vai käytätkö niin kauan, että hajoavat päälle?
Ap
Narsistisia egotrippailijoita ne ovat.
Minulla on elokapinalle oiva tehtävä. Menkää sinne Intian Gangesjoen varteen estämään sitä paskanvirtausta jokeen.
Saatte rauhanpalkinnon...jättäkää Suomi rauhaa...Intia, Kiina, Venäjä..menkää estämään esim romulaivojen kulkua...niissä on ympäristö katastrofin paikka
Minä poltan nuotiossa kadulta löytämiäni muoviroskia joka kerta, kun Elokapina tempaisee. Normaalisti kierrätän kaiken nöyrästi.