Onko suunnitelma, että yleinen maskisuositus jatkuu koko talven ja kevään?
Mikähän mahtaa olla kesän tilanne?
Te, jotka käytätte maskia, käytättekö sitä ihan joka paikassa, ja oletteko sinut sen asian kanssa, jos maskisuositus jatkuu tulevaisuudessakin? Itse en oikein tiedä. On alkanut ärsyttää koko asia, en oikein löydä enää motivaatiota, sen verran epämukava se maski on.
Kommentit (16)
Kyllä jatkuu hamaan ikuisuuteen asti, eliitin on saatava osinkonsa maskitehtailta.
Varmaan jatkuu useamman vuoden tavallisten ihmisten maskeilu. Päättäjät ja maskisuosituksia asettavat tahot toki eivät itse käytä. Kanasalaiset käyttävät kyllä kuuliaisesti.
Ei se ole mikään suunnitelma tai mielipidekysymys. On vain alistuttava ja seurattava kuinka virus käyttäytyy. Jos näitä levittäjiä on paljon kestää paljon pidempään.
En ymmärrä millainen idiootti sitä vielä jaksaa käyttää.
On täysin varma asia, että niin kauan kuin ihmiset suostuvat käyttämään maskeja, niin kauan niitä tullaan vaatimaan. Kaikki valta on ihmisten käsissä. Kun ihmiset osoittavat vastarintaa riittävästi vallassa olijoita kohtaan, he eivät tee mitään, mitä ihmiset eivät halua että heille tehdään.
Suuntaa antava laskelma eli rokote estää 63% tartunnan, eli kahdeksasta ihmisestä kolme tartuttaa, maski antaa 0-70%, jos olettaa 50% suojan, niin kuudestatoista rokotetusta kolme tartuttaa, eli n.joka viides, siitä arvioit ihmiskohtaamisten määrän, missä käytkin.
Ff2- maski käytössä aina kaupoissa, busseissa. Takana 2 rokotusta, ensi viikolla 3.
Itse uskon että jatkuu ja vielä niin, että nuo kirurginmaskit ja kangasmaskit kielletään. Itselle se on ihan ok, koska tuohon on jo niin tottunut (aloitin maskin käyttämisen jo talvella -20) että ennemmin olisi jo outoa mennä ilman.
Ainoastaan se vaati nyt vähän tottumista, kun vaihdoin ffp2-maskit ffp3-maskeihin ja näiden kanssa hengittäminen oli ensialkuun raskaampaa kuin noilla kakkosilla.
Itse en edes halua näin pandemia-aikana viettää aikaani missään väenpaljouksissa eli pakolliset hoidan, mutta that's it.
Ja silloin käytän tietenkin hengityssuojainta enkä edes ole missään vaiheessa hankkinut noita paperilärpyttimiä.
En halua saada tartuntaa, koska kuulun riskiryhmään. Etenkään tartunnansaaminen ei houkuttele, kun näin miten huonoon kuntoon se perusterveen ihmisenkin voi viedä vaikka sairaalahoitoa ei tarvittukaan. Lähellä se kyllä ilmeisesti yhdessä vaiheessa oli.
Höh, etkös sitä tiennyt että vuoteen 2030?
Sillon ollaan toki edistyksellisiä jo ja maskissa on koodi jolla robotti lukee että passi on voimassa.
Eihän sitä muuten ihmisten ilmoilla. Hei haloo nyt miten vanhanaikainen ajattelu että siitä joskus vielä luovutaan.
Noup. Se on kuule dronevalvonta kun lähtee Nuuksioon ulkoileen että noudattaa sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään suunnitelma tai mielipidekysymys. On vain alistuttava ja seurattava kuinka virus käyttäytyy. Jos näitä levittäjiä on paljon kestää paljon pidempään.
Eli jos korona pyörii maapallolla vaikka seuraavat 30 vuotta, me käytämme maskeja kolmenkymmenen vuoden ajan. Ihanaa maskielämää!
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että jatkuu ja vielä niin, että nuo kirurginmaskit ja kangasmaskit kielletään. Itselle se on ihan ok, koska tuohon on jo niin tottunut (aloitin maskin käyttämisen jo talvella -20) että ennemmin olisi jo outoa mennä ilman.
Ainoastaan se vaati nyt vähän tottumista, kun vaihdoin ffp2-maskit ffp3-maskeihin ja näiden kanssa hengittäminen oli ensialkuun raskaampaa kuin noilla kakkosilla.
Kivat jätemäärät tulee noista maskeista... Itse olisin muuten huolissani, jos tuntuu luontevammalta olla maski naamalla kuin ilman.
Maskeja käytetään vielä viidenkin vuoden päästä ja ihmisten on pakko ottaa rokote 6 kk välein jos ei halua tulla suljetuksi yhteiskunnan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Maskeja käytetään vielä viidenkin vuoden päästä ja ihmisten on pakko ottaa rokote 6 kk välein jos ei halua tulla suljetuksi yhteiskunnan ulkopuolelle.
Ei rokote ole mikään riesa samalla lailla kuin maski.
Vierailija kirjoitti:
Se siitä perustuslaillisesta vapaudesta.
Miten ketään nappaa vaivata päätään tuommosella assiealla....