Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele untuvikolle kirjaa

Vierailija
11.12.2021 |

Olen 36-vuotias sinkkunainen. Olin lapsena ja teini-iässä himolukija, mutta sitten lukemisharrastus jäi. Nyt kiinnostaisi aloittaa taas. Suosittele jotain laadukasta kirjaa, jolla lukemisharrastus olisi hyvä aloittaa. Kiva, jos laittaisit suositukseesi myös lyhyen kuvauksen kirjasta! :)

Olen siis ihan pihalla, enkä ole lukenut mitään ns. aikuisten kirjoja. Genren suhteen olen avoin, mutta ehkä ei mitään kauhua tai scifia. Ja mieluummin ehkä tähän kohtaan jotain hyvänmielenmeininkiä kuin mitään aivan masentavaa. Ja kiva, jos olisi saatavilla e-kirjana :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama:

Arto Paasilinna: Jäniksen vuosi, Hirtettyjen kettujen metsä, Ulvova mylläri, Ukkosenjumalan poika.

Aapeli: Siunattu hulluus

Kivi: 7 veljestä

Vierailija
2/3 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta lisättäköön, että ehkä kuitenkin jotain modernimpaa ja kevyempää :) 7 veljestä ei nyt oikein lähde...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Tässä muutama:

Arto Paasilinna: Jäniksen vuosi, Hirtettyjen kettujen metsä, Ulvova mylläri, Ukkosenjumalan poika.

Aapeli: Siunattu hulluus

Kivi: 7 veljestä

No, otanpa hieman taksisin, nuo 4 ensimmäistä Paasilinnaa ovat jokseenkin surumielisiä, "Isoisää etsimässä" niiden tilalle alkajaisiksi.

Ympäri Suomen ravataan karanneen vaarin perässä.

Ukkosenjumalan pojassa taas Ukkosenjumala lähettää poikansa käännyttämään suomalaisia oikeaan uskoon.

Aapelin kirjassa 2 veljestä lähtee viemään jälkeenjäänyttä veljeään mielisairaalaan, kokee monenlaista seikkailua matkalla, samalla alkaa terveen ja hullun raja hämärtyä...

Kiven kirja ei kaivanne esittelyjä.