Rakastunut varattuun
Miten tästä pääsee yli? Ajan kanssa tottakai, mutta nyt vaan tuntuu niin pahalta. Ikinä ennen en ole antanut itseni edes melkein tuntea mitään tällaista varattua kohtaan, mutta nyt vaan kaikki jotenkin niin kolahti ja loksahti paikoilleen. Kamalaa.
Kommentit (7)
Tunnen tuskasi ap. Ajan kanssa. Itselläkin tunteita tällä hetkellä varattuun, vaikka se on täysin omien arvojeni vastaista. Päädyimme illan vietossa läheisiin tekemisiin, en tuolloin tiennyt kyseisen miehen olevan varattu.
Tunteet ovat vain sellaisia, että niitä ei voi määrätä. Itse olen ollut se petetty osapuoli aikaisemmassa suhteessa, mies lopuksi jätti tuon kakkosnaisen vuoksi minut. Tiedän siis, kuinka pahalta tuollainen voi tuntua, enkä halua aiheuttaa samaa olotilaa kellekään toiselle.
Itse olen päätynyt siihen, että en mene yhtään pidemmälle, ennen kuin mies itse päättää, mitä aikoo seuraavaksi. Avoimesti kertoi seuraavana aamuna, että hänellä on nainen kotona, mutta on kuitenkin harkinnut tekevänsä isoja muutoksia elämässään (ts.eroavansa tästä naisesta). Mikäli mies tähän ratkaisuun päätyy, niin siinä tapauksessa olen valmis jatkamaan tapailua. Mikäli taas yhteiselo tämän naisen kanssa jatkuu, totean olleeni hetken hupi miehelle ja jatkan matkaani eteenpäin, kyllä niitä miehiä tässä maailmassa riittää. Ja nuo tunteenikinkin sammuvat kyllä ajan kanssa, eipä tuo mies sitten niiden tunteiden arvoinen olisi ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:45"]
Tunnen tuskasi ap. Ajan kanssa. Itselläkin tunteita tällä hetkellä varattuun, vaikka se on täysin omien arvojeni vastaista. Päädyimme illan vietossa läheisiin tekemisiin, en tuolloin tiennyt kyseisen miehen olevan varattu.
Tunteet ovat vain sellaisia, että niitä ei voi määrätä. Itse olen ollut se petetty osapuoli aikaisemmassa suhteessa, mies lopuksi jätti tuon kakkosnaisen vuoksi minut. Tiedän siis, kuinka pahalta tuollainen voi tuntua, enkä halua aiheuttaa samaa olotilaa kellekään toiselle.
Itse olen päätynyt siihen, että en mene yhtään pidemmälle, ennen kuin mies itse päättää, mitä aikoo seuraavaksi. Avoimesti kertoi seuraavana aamuna, että hänellä on nainen kotona, mutta on kuitenkin harkinnut tekevänsä isoja muutoksia elämässään (ts.eroavansa tästä naisesta). Mikäli mies tähän ratkaisuun päätyy, niin siinä tapauksessa olen valmis jatkamaan tapailua. Mikäli taas yhteiselo tämän naisen kanssa jatkuu, totean olleeni hetken hupi miehelle ja jatkan matkaani eteenpäin, kyllä niitä miehiä tässä maailmassa riittää. Ja nuo tunteenikinkin sammuvat kyllä ajan kanssa, eipä tuo mies sitten niiden tunteiden arvoinen olisi ollutkaan.
[/quote]
Kyllä niitä tunteitaan voi kontrolloida, ja varsinkin tekemisiään!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:45"]
[/quote]
Kyllä niitä tunteitaan voi kontrolloida, ja varsinkin tekemisiään!
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten minun tulisi vielä enemmän kontrolloida tunteitani ja tekemisiäni. T: Vitonen, jota lainasit
Elämä on yhtä tunteiden kontrollointia.
se että alat häiriköidä vaikkapa miehelle jonka kanssa meinaat, ei ainakaan auta; hänellä ei ole mitään menetettävää, sinulla on tai oli suhteesi jonka itse rikot. ja miten sitten kun niitä mieskohteita onkin ollut enemmän? kaikki alkavat soitella sille ... miehellesi?
ja vaikka ei olisi varattu, sama ratkaisu, ei valituslupaa.
Mites se muka vaan niin "loksahti" kun sehän on varattu joten ei ihan nyt mene putkeen kuitenkaan. Aika suuri este tai ainakin hidaste riippuen sinun moraalistasi.
Ja miten voit rakastua petturiin sillä eikö se ole aikasmoinen turn off jos toinen on valehtelija ja pettäjä.
Vai onko sinulla jotenkin pienet vaatimukset rakkautesi kohteelle...et vaadi paljoa?