Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laitoin välit poikki 60kiloa tiputtaneeseen ystävääni

Vierailija
18.03.2015 |

Oli lihavana paljon mukavampi. Nykyään niuhottaa joka asiasta, eikä mihinkään voi mennä edes kahville ilman, että valittaa mun syömisistä. En vain jaksa enää. Kaikki on paskaa ja kaikki lihottaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo tilanne ei vielä kerro lopullista kohtaloa millaiseksi kaverisi muodostuu. Muistan itsekin olleeni ehkä vähäsen jyrkkä muutamissa asioissa joista pääsin pois. Niin, ei kaikkea tarvitse sietää ja pohja on säkillä. Mutta kannattaa muistaa että ehkä kaveri siitä vielä ajan mittaan lupsakoituu, kuten minäkin tein :)

Vierailija
2/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:26"]

Oli lihavana paljon mukavampi. Nykyään niuhottaa joka asiasta, eikä mihinkään voi mennä edes kahville ilman, että valittaa mun syömisistä. En vain jaksa enää. Kaikki on paskaa ja kaikki lihottaa.

[/quote]Onnea ex-ystävälle 80kg:n lisäpudotuksesta! Hyvästit huonoille kavereille!
[/quote]
Se onkin hyvää kaveruutta valittaa kaikesta mitä toinen tekee tai syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
4/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on omatekoinen terveysnatsi. monesta laihduttaneesta tulee tuollainen vähäksi aikaa. menee kyllä ohi, kun on päässyt yli siitä hyvän olon tunteesta, jonka kokee tehtyään ison urakan. ajattele vaikka, että hän on oikeasti hyvä ystävä, kun haluaa sulle samanlaisen hyvänolon tunteen, vaikkei osaakaan sitä oikein tehdä. tai anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ei hänkään aina ole osannut elää terveellisesti, kun on joutunut laihduttamaan noin paljon. 

Vierailija
5/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normipainoinen, en laiha, mut indeksin ja peilin mukaan ihan ok. Ystäväni laihdutti 20kg, hieno homma, mutta elämä on niin saatanan vaikeaa kun koko ajan pitää kytätä ja kommentoida mitä syö. Kahville mennessä kahvilaan (nähdään harvoin) kuolaa pullia ja leivoksia. Valittaa kun ei niitä saa syödä. Ei se elämä yhteen pullaan kaatuisi kun pullan ostamatta jättäminen vaatii tunnin valituksen. En minäkään osta kun hänelle se on niin rankkaa olla ilman.

Oli paljon mukavampi ja rennompi ennen kuin aloitti tämän dieettaamisen (ei elämäntapamuutos vaan nimen omaan aina joku dieetti)

Ärsyttävää.

Vierailija
6/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:35"]toi on omatekoinen terveysnatsi. monesta laihduttaneesta tulee tuollainen vähäksi aikaa. menee kyllä ohi, kun on päässyt yli siitä hyvän olon tunteesta, jonka kokee tehtyään ison urakan. ajattele vaikka, että hän on oikeasti hyvä ystävä, kun haluaa sulle samanlaisen hyvänolon tunteen, vaikkei osaakaan sitä oikein tehdä. tai anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ei hänkään aina ole osannut elää terveellisesti, kun on joutunut laihduttamaan noin paljon. 
[/quote]
No kaksi vuotta tuota valittamista on jo liikaa.

Vierailija
7/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa ja ne kommentit ruuasta.. Syötän lapsilleni perunaa joka on saatanasta. Huokaus.

Vierailija
8/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin laittasin välit poikki, ei oo ystävän tehtävä arvostella noin ja asettaa itseään jalustalle

Vierailija
9/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ylipainoinen ystävä taas natisee minulle kuinka on kateellinen kun voin syödä mitä vaan. Ärsyttävää. No, mä harrastan liikuntaa ja hän vain uneksii siitä.

Vierailija
10/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut huomauttaa hänelle tuosta tavasta vai laitoitko vaan välit poikki sanomatta mitään? Hän ei välttämättä tajua itse tekevänsä tuota, on vaan niin fiiliksissä omasta saavutuksestaan. Kuten täällä on kommentoitu niin se menee varmaan vähän ajan päästä ohi. Voin kuvitella että itse olisin tuollaisen laihdutusurakan jälkeen samanlainen. :D Minusta tosiystävä on sellainen, joka sanoo suoraan, jos toinen käyttäytyy hölmösti. Tietysti asia täytyy sanoa nätisti, ettei loukkaa toista. Oikea ystävyys kestää kyllä sen. :)

Vierailija
11/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Aloitko itse näyttää lihavalta hoikistuneen ystäväsi rinnalla?

Vierailija
12/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:57"]Oletko koittanut huomauttaa hänelle tuosta tavasta vai laitoitko vaan välit poikki sanomatta mitään? Hän ei välttämättä tajua itse tekevänsä tuota, on vaan niin fiiliksissä omasta saavutuksestaan. Kuten täällä on kommentoitu niin se menee varmaan vähän ajan päästä ohi. Voin kuvitella että itse olisin tuollaisen laihdutusurakan jälkeen samanlainen. :D Minusta tosiystävä on sellainen, joka sanoo suoraan, jos toinen käyttäytyy hölmösti. Tietysti asia täytyy sanoa nätisti, ettei loukkaa toista. Oikea ystävyys kestää kyllä sen. :)
[/quote]
Monestikin, mutta ei apua.

Vierailija
13/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ohi menee kun lihoo takas

Vierailija
14/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:00"]Jaa. Aloitko itse näyttää lihavalta hoikistuneen ystäväsi rinnalla?
[/quote]
Sillä ei asian kanssa ole mitään tekemistä, vaikka näyttäisinkin häneen verrattuna lihavalta. Tuo käytös on vain niin raskasta.

Vierailija
15/21 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:26"]

[/quote]Onnea ex-ystävälle 80kg:n lisäpudotuksesta! Hyvästit huonoille kavereille!

Vierailija
16/21 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on nää homeallergikot. Kaikki on hometta. Sinä haiset homeeelle. Kaupat haisee. Huonekalut. Ihan kaikki.

Joillekin sisältö tulee terveyspuheista.

Vierailija
17/21 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on nää homeallergikot. Kaikki on hometta. Sinä haiset homeeelle. Kaupat haisee. Huonekalut. Ihan kaikki.

Joillekin sisältö tulee terveyspuheista.

No mä oon homeallerginen. Voin sanoa, että homeenhajuiset ihmiset/kaupat/ toimistot on TODELLA harvassa. Ehkä 1x kk huomaan seisovani vaikka kaupan kassajonossa jonkun hometaloasujan takana. Omasta ja lasten ystäväpiiristä tiedän kaksi asuntoa, jossa on joku kosteusongelma, joka haisee homeena. Samoin kauppoja tai toimistoja en tiedä montaakaan. Syksyinen metsä on pahin. 

Vierailija
18/21 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta se kaveri kertoo täällä, miten kaverit hylkäsivät, kun tulivat niin kateellisiksi hänen laihduttuaan...

Vierailija
19/21 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää odotella että lihoo ne kilot takas + ylimääräistäkin.  Ja tuohan käy lähes jokaiselle .

Vierailija
20/21 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme on nostanut mun 3 vuoden takaisen aloitukseni o.O

Ei olla enää tän entisen ystäväni kanssa missäön tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme