12-vuotiaille tytöille leffailta. Suosituksia?
Eli 12-vuotiailla tytöillä pitäisi olla leffailta ja nyt tarvittaisiin kiireesti suosituksia leffoista.
Kommentit (11)
Onko netflix? Siellä on paljon tuonikäisille kivoja tyttöjen leffoja.
Minulla on 12-vuotias pikkusisko, joka on hullaantunut elokuvaan Tähtiin kirjoitettu virhe :D ehdotan siIs sitä sinulle.
Mistä elokuvista pitävät? Mitä kirjoja lukevat?
Jos ovat erityisesti kiinnostuneet jostain genrestä (fantasia, skifi, piirretyt, romanttiset elokuvat,...)
41v m
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:27"]Minulla on 12-vuotias pikkusisko, joka on hullaantunut elokuvaan Tähtiin kirjoitettu virhe :D ehdotan siIs sitä sinulle.
[/quote]
Komppi! Me itkettiin koko perhe kun katsottiin tämä yhdessä.
Tähtiin kirjoitettu virhe kyllä sopis. On koskettava ja ei liian lapsellinen :)
Jos tykkäävät jännittää kiin Klassikko eli Jurassic park! Mun 12v tykkäs hirveesti. Ei ollut liian hurja eikä sitä ollut aika tehnyt yhtään liian kömpelöksi.
Milk, TransAmerica. Joku lesboleffa. Vähän roolimalleja tytöille, kun ovat herkässä iässä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:12"]
Jokos 12-vuotiailla karvat kasvaa?
[/quote]
Minä vaan viattomasti kysyin! :D
Sperm Splattered Butt Cheeks vois olla hyvä valinta niin osaavat valmistautua miesten miellyttämiseen sitten hieman (mutta vain hieman) vanhempana :)
En antaisi tuon ikäisten vielä katsoa leffoja. menisivät mieluummin ulos liikkumaan.
Disneyn uusimmat, mitä niitä nyt on, esim Frozen, vaikka voi osan mielestä olla vähän lapsellinen
Harry Potterit
Tähtiin kirjoitettu virhe
High school musikaalit
Billy Elliot