Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cushingin tauti kokemuksia

Vierailija
17.03.2015 |

Onko kenelläkään tai läheisellä? Netistä löytyy hyvin vähän tietoa niin kokeillaan täältä. Epäilen vahvasti itselläni cushingia. Oireita on reilu ylipaino (keski vartalo) kuukautiset olleet aina epäsäännölliset, kuu kasvot. Pahkura niskassa, raskausarvet, epätpdeölinen tunne itsestä, liika karvoitus, pään sumuisuus, jaykuva tulehdustila ?! Eli turvotusta ja karvatupen tulehduksia hirveästi. Haavat paranevat hitaasti.. jne. Minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, todennäköisesti aivolisäke peräinen. Voiko nämä liittyä toisiinsa? Kaikki kokemukset tervetulleita! Tiedän että on harvinainen sairaus mutta oireet puhuvat puolestaan ja olen kurkkuani myöten täynnä olemaan ylipainoinen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup

Vierailija
2/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kenelläkään kokemusta, osaisitteko neuvoa mistä saisi lisää tietoa? Huomenna yritän varata lääkärille ajan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaathan ajan endolle suoraan?

Vierailija
4/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta.. Mut mun oli lisämunuaisessa

Vierailija
5/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tietää siitä? Liikaa kortisolia kropassa thats it

Vierailija
6/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse suoraan endolle, monen sadan kilometrin matka. Kai sen voi tutkia terveyskeskuksessa ja laittavat sitten lähetteen, vai? Kiinnostaisi kuulla muiden tarinoita, ja miltä nuo minun oireeni kokeneemman korvaan kuulostaa? Ap

Vierailija
7/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:43"]En pääse suoraan endolle, monen sadan kilometrin matka. Kai sen voi tutkia terveyskeskuksessa ja laittavat sitten lähetteen, vai? Kiinnostaisi kuulla muiden tarinoita, ja miltä nuo minun oireeni kokeneemman korvaan kuulostaa? Ap
[/quote]

Laittavat verikokeisiin ei muuta. Jos sieltä jotain löytyy niin sit laittavat lähetteen

Vierailija
8/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:43"]En pääse suoraan endolle, monen sadan kilometrin matka. Kai sen voi tutkia terveyskeskuksessa ja laittavat sitten lähetteen, vai? Kiinnostaisi kuulla muiden tarinoita, ja miltä nuo minun oireeni kokeneemman korvaan kuulostaa? Ap [/quote] Laittavat verikokeisiin ei muuta. Jos sieltä jotain löytyy niin sit laittavat lähetteen

[/quote]

Minulle kerrottiin vain että on korkeat kortisoliarvot ja mitään Cushingia ei selvitetty sen enempää vaikka aivolisäkkeessäni on hyvälaatuinen kasvain.