Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä superflunssaa nyt on liikkeellä?

Vierailija
17.03.2015 |

Ensimmäisen kerran olin kipeä helmikuun alussa, pari viikkoa sitten toisen kerran ja nyt taas on kurkku kipeä! Ei kuumetta missään vaiheessa, kurkussa kaktus, nenä vuotaa ja lopuksi tulee kamala yskä. Myös monet ystävistäni ovat jatkuvasti kipeitä. Onko nyt jotakin supervirusta liikkeellä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:14"] Kyllä ihmiset on TYHMIÄ jos ne menee syömään virustautiin antibioottia. Mistä ihmeestä näitä urpoja sikiää?? [/quote] Ei niitä antibiootteja saa ilman reseptiä. Minä söin sitekän flunssan sivutauteihin kaksi kuuria, korvatulehdukseen ja keuhkoputkentulehdukseen. [/quote] Aijjaa! Ihanko totta! Et oo sattumoisin kuullut että lääkärit määrää aivan liian paljon antibiootteja?

[/quote]

Jaa. Minä nyt kuitenkin tarvitsin kaksi kuuria kahden kuukauden ajan kestäneen flunssani aikana. Virustauti voi muuttua bakteeritaudiksi. Etkö sitä tiennyt?
[/quote]

Kyllä, mutta et syönyt sitä flunssaan!

Vierailija
22/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:05"]

Ensimmäisen kerran olin kipeä helmikuun alussa, pari viikkoa sitten toisen kerran ja nyt taas on kurkku kipeä! Ei kuumetta missään vaiheessa, kurkussa kaktus, nenä vuotaa ja lopuksi tulee kamala yskä. Myös monet ystävistäni ovat jatkuvasti kipeitä. Onko nyt jotakin supervirusta liikkeellä?

[/quote]

Outo kysymys. Miten niin superflunssa? Oletatko, että sama tauti tulee koko ajan uudestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää kädet, syökää vitamiineja, villasukat jalkaan aina yöksi, välttäkää huonoa ravintoa ja stressiä. Näin toimien minä en ole juuri koskaan kipeä. Tänä talvena joku lenssu yritti iskeä, mutta taltutin sen parissa päivässä, ennen kuin pääsi äitymään pahaksi.

Stressi syö vitamiinivarastoja ja puutosta voi tulla, vaikka söisi terveellisesti. B- ja C-vitamiineja sekä sinkkiä tarvitaan, jotta elimistön puolustuskyky pysyy aktiivisena.

Vierailija
24/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:23"]

Vastaanotolla kävi äiti, jonka 1-v oli ollut flunssassa 8 viikkoa. Kaikki löydökset normaalit, korvatkin terveet. Labrakokeet ok. Tarjosin antibioottia ( omalleni olisin antanut jo aikaisemmassa vaiheessa), äiti ei huolinut. 

lääkäri

[/quote]

Nyt tavis haluaa tietää miksi tarjosit antibiootteja?

Miten tämän päivän lääkäri on vielä noin typerä? alkopa vituttamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän