Nainen, onko mies joka ei ikinä kokkaa turn off?
Kommentit (28)
En osaa sanoa kun olen kalkkis. Ollut ja on vain yksi mies. Joka kyllä kokkaa ja leipoo.
Ei, koska en itsekkään kokkaa. Ravintolat on keksitty ja Wolt
Vastasin EI. Koska ruoka ei ole tärkeää. En kokkaile itsekään. Mielummin keskityn muihin mielenkiintoisimpiin juttuihin. Jos haluaa hyvää ja kauniisti aseteltua ruokaa niin menen ravintolaan. Kotona syön terveellistä ja yksinkertaista ruokaa. Herkkusinappi hedelmiä ja pähkinöitä. Olisi kiva jos mies olisi samanlainen. Nykyään on kuitenkin enemmän oletus että miehellä on joku kokkausharrastus. Ja haluaa laittaa ruokaa yhdessä. Ja maistella viinejä.
Tai sitten minulla on ollut vain huonoa tuuria..
Mies joka ei kokkaa ei osaa arvostaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin EI. Koska ruoka ei ole tärkeää. En kokkaile itsekään. Mielummin keskityn muihin mielenkiintoisimpiin juttuihin. Jos haluaa hyvää ja kauniisti aseteltua ruokaa niin menen ravintolaan. Kotona syön terveellistä ja yksinkertaista ruokaa. Herkkusinappi hedelmiä ja pähkinöitä. Olisi kiva jos mies olisi samanlainen. Nykyään on kuitenkin enemmän oletus että miehellä on joku kokkausharrastus. Ja haluaa laittaa ruokaa yhdessä. Ja maistella viinejä.
Tai sitten minulla on ollut vain huonoa tuuria..
Herkkusinappi = herkuttelen
*puhelimen autocorrect
Ei siinä tapauksessa, että mies ei välitä siitä, että minäkään en kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten minulla on ollut vain huonoa tuuria..Herkkusinappi = herkuttelen
*puhelimen autocorrect
Herkkusinappihuntu hedelmille ja pähkinöille kruunaa joulupöydän.
Siis ei. Miksi kaikkien pitäisi kokata? Tykkäsin kyllä eksästäni, joka laitteli ruoat hemmottelumielessä, mutta ellei osaa, mitä sitten. Kyllä kaupasta saa ja ravintolastakin. En myöskään valitse miestä sen mukaan, osaako hän tehdä sähkötöitä, tai rakentaa veneitä. Kyllä ihmissuhteissa merkkaa muut jutut, eikä joku kokkaustaito. Toki ihailen kaikkea, mitä ihminen osaa ja tekee. Mutta ei se joku yks juttu ole ratkaiseva.
PS. Ruoanlaitto ei ole vaikeaa. Voi katsoa reseptistä tarkat ohjeet.
Ei ole. Sitten hänen pitää ostaa ruokansa valmiina, jos kokkailu ei huvita. Minulla on muutakin tekemistä, kun kokkailla aikuiselle ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ei kokkaa on moderni.
No jos vaikka hoitaa kaikki siivoushommat, niin työnjako sopii.
Ruokaa ahmivat kokki-kyllikit himona alapeukuttamassa huomaan
Minua ei huvita vastata yksinään koko perheen ruokahuollosta, joten tosiaankin oletan, että mies osallistuu siihen myös. Eikä pelkkä kokkailu riitä, pitää myös käydä kaupassa ja suunnitella ruokalistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei huvita vastata yksinään koko perheen ruokahuollosta, joten tosiaankin oletan, että mies osallistuu siihen myös. Eikä pelkkä kokkailu riitä, pitää myös käydä kaupassa ja suunnitella ruokalistaa.
Juuri näin. Tosiasiassa siivoamiseen menee vähemmän aikaa, kun ruoan laittoon ja sen suunnitteluun. Ehdottomasti pitäisi yhdessä tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei. Miksi kaikkien pitäisi kokata? Tykkäsin kyllä eksästäni, joka laitteli ruoat hemmottelumielessä, mutta ellei osaa, mitä sitten. Kyllä kaupasta saa ja ravintolastakin. En myöskään valitse miestä sen mukaan, osaako hän tehdä sähkötöitä, tai rakentaa veneitä. Kyllä ihmissuhteissa merkkaa muut jutut, eikä joku kokkaustaito. Toki ihailen kaikkea, mitä ihminen osaa ja tekee. Mutta ei se joku yks juttu ole ratkaiseva.
PS. Ruoanlaitto ei ole vaikeaa. Voi katsoa reseptistä tarkat ohjeet.
No sähkötöitä ja veneitä ei tarvitse rakennella, joka päivä. Jos ostat aina ravintolasta ja kaupasta tulee huomattavasti kalliimmaksi ja kokkaamalla itse sulla on enemmän kontrollia siitä, että käytät vain puhtaita raaka-aineita ilman turhia lisäaineita. Kun peruskokkaustaidot oppii niin kokkaaminen ei tosiaan edes ole kovin vaikeaa, mutta silti moni tuntuu kokkailua välttelevän. Jos itse tapaisin miehen, jolla jääkaapissa on vain kaljatölkkejä niin juoksisin kyllä karkuun...
Ei. Mutta jos olisin etsimässä miestä jonka kanssa perustaa perhe vastaus olisi varmasti toisenlainen. Oletan että mies osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon yhtä paljon kuin minäkin. Nyt kun omat lapset ovat jo aikuisia ja etsin itselleni aikuista kumppania niin kokkaustaidot ja into niihin ovat toissijaisia. Enemmän merkitsee luonne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ei kokkaa on moderni.
Kyllä jokaisen aikuisen pitää osata tehdä ruokaa itselleen, ihan käsittämätöntä jos ei osaa. Koulussahan (ja jopa päiväkodissa) opetetaan ruoanlaittoa, kai sitä nyt jotain on oppinut elämänsä aikana?
Keittiö? Keittiö. Keittiö? Keittiö. Keittiö? Keittiö.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ahmivat kokki-kyllikit himona alapeukuttamassa huomaan
Syöminen on ihan jokaiselle välttämätöntä. Itse en halua olla ainoa, joka vastaa perheen ruokahuollosta. Minullakin on päiviä, jolloin en ole kotona tai olen sairas, vähintään silloin ruuanlaiton pitää hoitaa joku muu eli mies.
On