Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minulla on ja mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
17.03.2015 |

Avaudun nyt tänne vaikeasta tilanteestani.

Alotetaan vaikka siitä, mitkä asiat koen vaikeaksi kotona. Aina kun olen kotona (asun siis kerrostalossa) niin naapureista kun kuuluu selvästi läpi kaikki kilinät ja kolinat, puhe, veden lasku, nenän niisto jne... Niin ajattelen, että naapurit tekee ne äänet häiritäkseen tahalleen minua!

Tää kaikki kuvittelu on lähteny siitä, kun mulla on ollu elämässä vaan "vähän" rankkaa ja mieli menny jo aiemmin sen takia sirpaleiksi, mut ihan todellisia perusteita tolle naapureiden tahalliselle häiriköinnille on se, et kun muutin 9kk sitten tähän mun uuteen kämppään, uudelle alueelle, niin kun mulla on vähän outoja tapoja... Kun kuuntelen musiikkia, niin kuuntelen yleensä aina niitä samoja biisejä ja toistan niissä tiettyjä kohtia läpi.. Koska ne aiheuttaa mussa vahvoja tunnereaktioita ja lievittää ahdistusta... Välillä saatan tanssia, mutta sitähän nyt ei onneksi naapurit ainakaan nää. Mut sillon alussa, tää toinen naapuri hakkas nyrkillä seinään ja toisten naapurien oon taas kuullu seinän läpi puhuvan musta kun oon kuunnellu musiikkia, että ' mitä hiton musiikkia se nyt taas kuuntelee!? ' ja rapussa kun oon törmänny molempiin, sain tajuta et mun molemmin puolin asuu NUORISOA! ja oon nuori itekkin. Eli oon nyt häpässy itteni näidenkin nuorien silmissä ja saanu ilmeisesti jonkun sekopään maineen, koska ne kahto mua kuin kummajaista rapussa kun ekan kerran tavattiin .....

Ja sitten kun mulla on mun sänky toisen naapurin seinässä kiinni (tämän joka hakkas nyrkillä seinään) niin kerran kun rupesin nukkumaan ja kierin siinä sängyssä puolelta toiselle, päästin jotain ääntä unen pöpperössä, haukottelin ääneen, venyttelin, huokasin... Nii tää naapuri naputteli sormilla siitä kohasta seinää!!!!! Kuuli ilmeisesti ne mun äänet ja teki ehkä sen uteliaisuudesta ... (?) AHDISTUIN IHAN MIELETTÖMÄSTI NÄISTÄ KAIKISTA TAPAHTUMISTA. !

Nyt pelkään jos tapaisin jonkun ihanan miehen ja kutsuisin sen tänne mun luokse ja harrastettaisiin seksiä ja siitä lähtisi vähän ääntä, niin miten naapurit siihen sitten reagoisi ..........

Sitten töissä en pysty olee oma ihteni. Tuntuu et siel on kauhean huono ilmapiiri ja muutama tosi ilkee tyyppi. Lähes kaikki on minua paljon vanhempia ja tuun lähes kaikkien kanssa mielestäni huonosti toimeen ... Tuntuu vaan että minusta ei yhtään tykätä ja on minusta valitettu esimiehellekin. Ei tykätä mun tavasta tehdä töitä. Mikä on rento, hidas, mutta hommat tulee kuitenkin sovitussa ajassa hoidettua! ja mun virka ei oo mikään kauheen ylhäällä oleva, mut mua jatkuvasti pompotetaan ... Nämä vanhemmat työntekijät tekee siis tätä pompottamista, painostamista, alistamista ... Näin mä sen koen, vaikka kukaan ei varsinaisesti kärsi siitä kun teen omalla tavalla siivoustyöni. Mietin että lopettaisin tuolla työt ja ettisin uuden työpaikan, mutta paraneeko välttämättä vaihtamalla? sepä minua tässä mietityttääkin... Ja mua ihmetyttää, miks musta ei TÄÄLLÄ tykätä, kun omasta mielestäni, oon nätti, kiltti, suloinen tyttö/nuori nainen ja yritän olla kaikkia muita kohtaan mahdollisimman mukava aina, mutta kuitenkin myös oma ihteni ..... Niin silti ei kelpaa, vaan tulee tollasta paska käytöstä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!!!

Vierailija
2/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa pöljä nostelemasta, ei ketään kiinnosta sekavat juttusi.

Vierailija
4/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän huonoltahan tuo kuulostaa. Mietit ihan liikaa itseäsi ja mitä muut sinusta ajattelee. Keskity vaan rakentamaan hyvältä tuntuva arki itsellesi. Syö hyvin, nuku riittävästi, liiku ja ulkoile, tapaa kavereita. Keskity asioihin joista saat energiaa ja hyvää mieltä.

Vaatteista sanoisin että ne ei ole osa persoonallisuutta.

Pidä radiota, telkkaria tai vaikka kuulonsuojaimia kotona ettet miettisi niitä naapureiden ääniä.

Tsemppiä, kuulostat kovin nuorelta, toivottavasti helpottaa!!

Vierailija
5/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut talossa jossa seinöt on paperia. Muuta johonki, missä äänet ei kuulu eikä ahdista niin paljon.
Mutta kahjo olet jokatapauksessa

Vierailija
6/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa ...

Ja tuntuu että kadulla minua katotaan kieroon. Siis jotkut naiset kahtoo kieroon ja yleisimmin vanhemmat naiset... Kun pukeudun tosi naisellisesti, vaikka olen vasta 20-vuotias, enkö saisi? käytän korkeita korkoja, aika seksikkäitäkin vaatteita... Mutta myös tyylikkäitä. Minulla on aika persoonallinen tyyli, persoonani on aika monilaatuinen, joten löytyy myös monennäköistä vaatetta... Kaikki ei oo todellakaan mitään pelkistettyä ja yks sävystä. MIKS IHMEESSÄ PITÄIS OLLA !?

Joka kerta, muhun syvästi sattuu, kun joku ihminen mulkasee pahasti tai siitä aistii kielteisiä energioita, herkkänä ihmisenä ja tulee sellanen olo... että en minä nyt saa olla oma ihteni! että en minä YKSINKERTASESTI saa! Jos minä meinaan haluta saada näiden ihmisten hyväksynnän ja kuulua joukkoon. Enkä minä edes tiedä, miksi haen vanhemmilta naispuolisilta (ei oo oikeen miehiäkään) niin hyväksyntää töissä, tai ylipäätään hyväksyntää kadulla vierailta ihmisiltä olla oma itseni ja aina kun joku on eri mieltä, enkä löydä tasapainoa, saan palkaksi vain pahan olon ja mielen ...

Kaikkeen suhtaudun häpeilemällä. Ulkonäkööni, tapaani puhua, olla... Kyttään jo suunattomasti kaikkia asioita, miten teen mitäkin, miten olen, mitä saisin tehdä/mitä en saisi tehdä että olisin mahd. normaali ihminen, mitä ääniä uskallan kotonani päästää jne , ETTÄ EN VAIN OLISI NOLO .....

Enkä ymmärrä, miks mulle tulee nyt näitä tälläsiä tuntemuksia, pakkomielteisesti, kun eikö nämä ois pitäny tulla joskus 13-15vuotiaana? mutta sillon ja 16-17vuotiaanakin olin vielä paljon paremmassa kunnossa henkisesti, itsevarmempi kuin koskaan, nyt mulla ei oo siitä jäljellä ees rippeitä ... Oon täysin hajonnut enkeli.

Kärsin joka päivä ihan hirveistä ahdistusoireista, masennuksesta, unettomuudesta ... Näiden KAIKKIEN ,,, asioiden takia - mitä olen näissä avauksissa kirjottanut ! ja mä oon ollu joskus avohoidon piirissä, käyny juttelee siis psykologille ja syöny mielialalääkitystä ... Mut ei siitä ollu paskaakaan apua !

Niimpä mä nyt toivon, että te voisitte auttaa mua ja kirjotella mulle jotakin tänne , KIITOS !

:'(

Vierailija
7/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mä muutin Imatralta Helsinkiin, niin mun on ollu yksinkertasesti jo ihan sen takia, helvetin vaikea sopeutua tänne ...

Vierailija
8/8 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme