Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanin / kannustavin kommentti, jonka olet av:lta saanut?

Vierailija
17.03.2015 |

Av-palstalaisia syytetään ilkeiksi ja pahantahtoisiksi. Mutta on täällä tosi paljon toisten ihmisten tukemista ja auttamistakin. Minulle mieleen on jäänyt esimerkiksi ketju, jossa tuleva kaksosten äiti, joka pelkäsi äitiyttä, sai paljon tukea ja apua nykyiseltä kaksosten äidiltä. Olen nähnyt myös viestejä, joissa on tosi empaattisesti kannustettu erilaisista sairauksista kärsiviä ja niitä, joilla menee työssä tai opinnoissa huonosti.

Millaista apua, tukea ja kannustusta elämääsi sinä olet saanut av:lta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on persoonallisuushäiriöisiä läheisiä ja olen saanut av:lta apua heidän kanssa eteenpäin luovimiseen. Ja ennen kaikkea olen viestien kautta ymmärtänyt, että en ole paha, vaikka minut on vuosikausia yritetty sellaiseksi lavastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hankala ja tulehtunut äitisuhde. Äidillä mielenterveysongelmia. Sain palstalta niin hyvät kirjoitukset ja vinkit, että epäilen jonkun ammattilaisen kirjoittaneen ne. Luen vieläkin niitä, kun äitini aina välillä käyttäytyy oudosti. Kiitos tosi paljon sinulle, joka kirjoitit.

Vierailija
4/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduin pääsykokeiden jälkeen kun olin ihan rikki ja varma siitä että päin persettä meni. Joku vastasi "Kyllä sä sinne pääset." Jostain syystä tuo, niin vaatimaton viesti kuin onkin, on jäänyt mieleen - että joku näki sen vaivan että näpytteli nuo muutamat kannustavat sanat täysin tuntemattomalle, anonyymille ihmiselle. 

Kirjoittelin myös joskus vertaistukiviestin jollekin syöpään juuri sairastuneelle ja sain niin kauniit kiitokset takaisin että melkein aloin pillittää.

Vierailija
5/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole saanut muuta kuin kettuilua osakseen?

Vierailija
6/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äänestä persuja" :)

Vierailija
7/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiskelin mahdottoman imetyksen kanssa. Luettelin täällä kaikki keinot mitä olin jo kokeillut. Muutamat tulivat neuvomaan lukematta edes viestejäni kunnolla, mutta jotkut sanoivat ne tärkeät sanat: olet tehnyt jo kaikkesi, hyvä äitiys on muutakin. Ne sanat merkitsivät silloin paljon. Kiitos niistä.

Vierailija
8/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nimetä mitään yksittäistä, mutta ihan perus jaksamisen toivotukset ja tsemppaukset silloin, kun olen ollut heikoilla ovat antaneet uskoa tulevaan.

Vierailija
9/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kehuttu sanavalinnoista ja joskus jopa hyväksi tyypiksi. Aika yllättävää. Kehun kyllä joskus itsekin toisia kun saan vaikka hyvät naurut tai törmään hyvään analyysiin melkein mistä tahansa aiheesta.

Vierailija
10/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä saa mitään kannustusta, ainakaan niihin vuorokaudenaikoihin kun itsellä on mahdollisuus käydä.

Vierailija
11/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi vaikea tilanne puolison kanssa esikoisen vauva-aikaan noin 9 vuotta (!) sitten. Palstailin silloin tosi ahkerasti ja purin sydäntäni täällä. Puolisoni dumppasi mut tylysti puhelimella keskellä yötä eikä mulla ollut oikein muita kenen puoleen kääntyä, sain täältä ihan oikeaa tukea silloin. Puhuin itse asiassa asiasta viimeksi tällä viikolla, kun oli jonkun kanssa Av:sta puhetta. Musta palsta on (ainakin oli, en oo enää niin aktiivinen enkä tunne kulttuuria) oikeasti pullollaan oikeaa välittämistä ja inhimillisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan