Ehkäisyrengas ja kivut
Latoinpa äsken (kaksi tuntia sitten) ekaa kertaa ehkäisyrenkaan sisääni. Työnsin sen niin syvälle, kuin sormi yletti. Nyt se aiheuttaa kuukautismaisia kipuja. Ei siis pahoja mutta häiritseviä. Reisiä ja alavatsaa jomottaa. Onko se jotenkin huonosti paikallaan, vai kuuluuko tää asiaan? Tottuuko jomotukseen? Käytän yleensä myös kuukuppia ja sekin aiheuttaa vähän tällaista. Nyt ei ole kuukuppia. Onko mun emätin vain erilainen?
Kommentit (9)
Voi olla ettei sovi sulle. Mulla ei ollut tollaista heti alusta asti, mutta muutaman vuoden jälkeen ei enää sopinut mulle ja noista jomotuksista tuli melkein päivittäisiä.
No voi p*ska. Ei sovi kierukka eikä rengas. En halua pillereitä. Täytyy vai elää selibaatissa. -ap
Tai kai täs pitää ootella jokunen viikko. Toivottavasti tästä ei tuu jokapäiväistä :/ -ap
Kattele joo muutama viikko. Voithan sä koittaa vetää sitä vähän alaspäin, mut luultavasti se sit vaan hakeutuu takas siihen samaan paikkaan. Mä vaihdoin sitten kapseliin ja oli erittäin hyvä päätös omalla kohdalla :)
3
Ehkä rengas on vain jotenkin huonossa asennossa? Itselläni huonosti asetettu kuukuppikin aiheuttaa menkkamaista vatsakipua. Kohdunnapukkani kun on niin alhaalla että kuppi pitää laittaa sen "ympärille".
Renkaan laitan samalla lailla kohdunnapukan ympärille. Yritä jotain erilaista asentoa renkaalle josko helpottaisi?
Mulla oli aluksi kipuja, mutta nyt keho jo tottunut, eikä kipuja enää yhtään. Joskus pitää ihan tarkistaa onko rengas paikallaan, kun ei tunnu missään. Kannattaa siis vielä antaa mahdollisuus renkaalle. Toimii mulla ainakin paljon paremmin kun pillerit. Ei aiheuta niin paljon mielialan heilahteluja.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:26"]Mulla oli aluksi kipuja, mutta nyt keho jo tottunut, eikä kipuja enää yhtään. Joskus pitää ihan tarkistaa onko rengas paikallaan, kun ei tunnu missään. Kannattaa siis vielä antaa mahdollisuus renkaalle. Toimii mulla ainakin paljon paremmin kun pillerit. Ei aiheuta niin paljon mielialan heilahteluja.
[/quote]
Okei kiitos tästä. Tulee vähän toiveikkaampi olo. Katon jos saa sen jotenkin eri asentoon, mut aika hankala sitä on alkaa värkissä kääntelemään, kun ei se mikään messuhalli ole ja on noi menkatkin nyt. -ap
Up, eikö kellään ole kokemusta tällaisesta?