Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako "harjoittelu" käsien väsymiseen hiuksia laittaessa?

Vierailija
17.03.2015 |

Olen innostunut väkertämään hiuksiini lettejä ja muita virityksiä. Käsivarteni tuntuvat väsyvän ylhäällä oloon hyvin nopeasti, ja mietinkin, auttaako siihen harjoittelu, vai onko se joku verenkierrollinen ongelma? :D

Eli, kampauskonkarit, treenautuvatko kädet hiuksia laittaessa? Vai pitääkö tässä kaivaa puntit esiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa :D Ei jaksa millään ees kiharoita vääntää tai tupeerata :D

Vierailija
2/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin googlata ensin, mutta en keksinyt mitään järkeviä hakusanoja. :D Näytä kyntesi, AV! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii, eikö kukaan muka osaa vastata? Väsyvätkö vaan kaikkien kädet? Eikö kukaan himotreenaaja käy AV:lla ja laita toisinaan hiuksiasn? -ap

Vierailija
4/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Tiedän, onhan tää ihan tylsä aloitus. Olen katsokaas parikytä kiloa ylipainoinen pullukka, mutta mulla on ihan kohtuulliset käsivarsivoimat. Ennen en hiuksiani sen kummemmin laittanut, niin en osaa verrata parempikuntoisiin aikoihin. Nyt ei tosiaan kädet jaksa. Olin varma, että AV tietää. Heh, joo, kuumosyan pakkomielteiseltä. Täytynee vaan koittaa kantapään kautta, paraneeko "hiustenlaittokestävyys". -ap

Vierailija
5/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ei huolta, kyllä ne treenaantuu!

Vierailija
6/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:34"]:D ei huolta, kyllä ne treenaantuu!
[/quote]

Tänks, mä tarvitsin tuon! -ap

Vierailija
7/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin väsyy hiuksia laittaessa kädet vaikka oon normaalipainoinen..

Vierailija
8/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treenaaminen auta, vaan oikea asento. Mä teen usein letin (ainakin kalanruotoletin jossa menee aikaa) sohvalla maaten, pää osittain pystyssä käsinojaa vasten.

Terv. pitkähiuksinen respa

Vierailija
9/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:46"]

Ei treenaaminen auta, vaan oikea asento. Mä teen usein letin (ainakin kalanruotoletin jossa menee aikaa) sohvalla maaten, pää osittain pystyssä käsinojaa vasten.

Terv. pitkähiuksinen respa

[/quote]

No aikamoinen friikki pitää olla, jos ei treenaaminen auta. 

Ja ap, huom, ei se pelkkä väkertäminen lisää voimia, vaan tarvitaan punttien nostelua tai esim. käsien pitämistä vaakatasossa. Harjoittelua tarvitaan aina enemmän kuin mitä haluttu helposti sujuva suoritusaika on.

Yksi hauska liike on tämä: nosta käsivarret sivuille vaakatasoon ja vedä niitä vielä vähän taakse. Kierrä tässä asennossa ylävartaloa puolelta toiselle ja koita pitää käsivarret ylhäällä koko ajan. Jatka tätä useita minuutteja.

Vierailija
10/10 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, kivaa, vinkkejä! Kiitos! Juu, puntit kyllä nousevat ihan kohtalaisesti, samoin 10 kg kahvakuula (no, siis nollakuntoon verrattuna), mutta kuten epäilinkin, vähän erilaista voimaa tarvitaan. Ylipainoa korostan lähinnä huonokuntoisuuttani alleviivatakseni, vaikka onhan hyväkuntoisiakin ylipainoisia. Harvalla sellaisella kuitenkaan tätä 20 kg extraa on.

Kiitos asentovinkistä, kokeilen sitäkin. Myös kädet vaakasuorassa -liike lähtee harjoitteluun. Peikkotukka/ponnaripäiväni ovat ohi! -ap