Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon oliiveista?

Vierailija
17.03.2015 |

Mulle on muodostunut paheeksi syödä kokonainen oliivipurkki kerran päivässä. Verenpaineet kyllä alhaiset eli suolaisuudesta ei sinänsä haittaa mutta ei tää kyllä ihan terveellistäkään ole... Miten eroon olemattomalla itsekurilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaava riippuvuus jalopenoihin. Syön niitä joka ruoassa, leivällä, illalla ja aamulla. Ei vissiin pitäis ostaa, sillähän siitä pääsisi! :)

Vierailija
2/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:53"]Mulla vastaava riippuvuus jalopenoihin. Syön niitä joka ruoassa, leivällä, illalla ja aamulla. Ei vissiin pitäis ostaa, sillähän siitä pääsisi! :)
[/quote]
Jos mä jättäisin ostamatta niin jossain vaiheessa iltaa lähtisin uudestaan käymään kaupassa :D oon aivan onneton!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista mitään haittaa ole että niitä syö, jos tosiaan ei ole taipumusta korkeaan verenpaineeseen. 

Vierailija
4/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:57"]Eipä noista mitään haittaa ole että niitä syö, jos tosiaan ei ole taipumusta korkeaan verenpaineeseen. 
[/quote]
Helpottava kuulla! Oon jotenkin ajatellut että suolaisuus olisi pahasta vaikkei ongelmaa verenpaineiden kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän