Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hikoilu ja imetys

14.09.2006 |

Heissan

tässä ollaan kohta kk:n ikäisen tytön äiti ja ongelmana on hikoilu yöllä ja välillä päivisin. sitä oli jo odotusaikana öisin. Onko muilla ollut vastaavaa?

Lakanat märkinä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen nihkeä kerros lähes jatkuvasti kauttaaltaan. Olen laittanu hormoonien piikkiin ja muistaakseni muidenkin lasten imetysaikaan on ollu vastaavaa.

Peeveli ja poika 18 vrk

Vierailija
2/5 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa huolestuin eka yöhikoilusta, sillä se on joidenkin vakavien sairauksienkin oire. Neuvolan th, lääkäri ja muutamat imettävät äidit, joiden kanssa oon jutellut, ovat vahvistaneet hikoilun liittyvän imetykseen. Mä herään öisin ihan hiukset ja koko kroppa märkinä. Päivisin ei oo tällaista.

Muska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikoilin tosi paljon, mielestäni jäi kuitenkin jossain vaiheessa pois.

Vierailija
4/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysten jälkeen olen hionnut ihan mielettömästi aina imetyksen loppumiseen saakka, varsinkin öisin. Minullakin on ollut tukka ihan märkä yöllä monet kerrat. Kyllä imetyspuserot ja -rintsikat haisee hyvälle kun joutuu yölläkin pitämään, huh huh.

Vierailija
5/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin epäillyt että tää mun tavallista kovempi hikoilu johtuu imetyksestä ja tottahan se näyttää olevan :) Meillä mennään kohta 4kk täysimetyksellä ja hikoillaan enemmän kuin normaalisti..