Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmiset alkaneet siirtyä netistä reaalimaailmaan?

Vierailija
10.12.2021 |

Pitkästä aikaa seuraillut tänään facebookia, käynyt katsomassa blogeja ja instaa. Kaikissa paikoissa tuntuu kirjoittelu väheneen ja blogeissa varsinkin sekä postaukset vähentyneet että kommentit romahtaneet, aiemmin erään bloggaajan kirjoituksisa oli kymmeniä kommentteja, viimeisimmissä 0-3. Samoin instaan moni, joita olen epäsäännöllisesti seuraillut, ei juurikaan päivitetä, ryhmätkin facessa on hiljaisempia, kun aiemmin tuli kommentteja kymmeniä sillä aikana kun ei ehtinyt kissaa sanoa. Vai onko kaikki jossain TikTokissa tai vielä uudemmassa?

Olen kyllä huomannut itsestänikin, että olen yhä vähemmän roikkunut netissä ja alkanut touhuta muuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan sosiaaliseen mediaan on tullut erilaisia kirjoittamattomia sääntöjä. Faceen ei voi kirjoittaa "kuulumisia", koska se on jotenkin outoa. Instagramiin voi vielä toistaiseksi jotenkuinkin päivittää tarinoita, mutta pelkkien kuvien lisääminen alkaa olla vähän last season... Nuo isot palvelut alkavat olla lähinnä mainostajien temmellyskenttä.

Vierailija
2/4 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin av on muuttunut umpitylsäksi, enää harvoin täällä jaksaa muutamaa minuuttia kauempaa olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on täynnä ilkeämieliä juntteja ja oikeassa elämässä hymyilee kaikki lapsista vaariin, että joo ehkä irl voittaa mielisairaiden kokoontumisajot.

Vierailija
4/4 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo otsikon mukainen toteamus ole aivan terve piirre.

Kaikella on aikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi