Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehuuko mies vartaloasi ja ulkonäköäsi?

Vierailija
17.03.2015 |

Miten ja kuinka usein?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja vuolaasti, mutta vain pienessä maistissa. On selvänä sellainan tuppisuu.

Vierailija
22/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu ja sanoo kauniisti päivittäin. Kieltämättä tuntuu hyvältä. Ollaan oltu yhdessä vajaa 10 vuotta, 6-vuotishääpäivä ihan kohta. Ensimmäinen lapsi 2 kk, joten olen kyllä omasta mielestäni tällä hetkellä kaikkea muua kuin hehkeä. Sottaisissa verkkareissa kotona vauvan kanssa. Silti saan kuulla "Ootpas sä taas tosi hyvän näköinen tänään" lähes päivittäin. Kultainen ihana mies! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:01"]

Kehun ja aina tuntuu kuin vaimo vaivaantuisi siitä ja vähättelee kehuja, sekä rupeaa etsimään itsestään vikoja. Kato nyt näitäkin tissejä, mulla on läskiä tässä, takapuoleni on iso jne...

[/quote]

Tää on kyllä hassu piirre suomalaisissa. Sen kehun vastaanottaminen on niin pirun hankalaa. Joskus tuntuu jopa vittuilulta. ;)

Jatka kuitenkin samaan malliin. Kyllä se mieltä kohottaa.

Vierailija
24/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:01"]

Juu, mutta harvakseltaan. Ehkä muutaman kerran vuodessa. Mutta eipä tuo ole ihmekään, kun useimmiten tulee oltua niin arkisen näköinen :D

[/quote]

Tämä just, mitä olen itse miettinyt. Tulisko sitä panostettua enemmän, jos niitä kehuja sais?

Upea olet kuitenkin, arkisenakin. :)

Vierailija
25/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvakseltaan, koska  en niitä halua. Tiedän olevani haluttava ja hyvännäköinen mieheni silmissä ilman jatkuvaa todisteluakin, sen huomaa jo pelkästään katseesta ja teoista, exänsä oli sellainen että hän vaati enemmän ja enemmän kehuja huonon itsetuntonsa takia joten mies luuli että jokainen nainen on samanlainen.  Kuukauden päästä tapailua käskin vähän rajoittamaan  koska olen toiminnan nainen enkä itsekään jatkuvasti ole kehumassa miehen ulkonäköä. Mulle on myös ns. se ja sama huomaako mies uuden kampaukseni heti vai vasta kuukauden  kuluttua. 

Vierailija
26/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:06"]Kyllä, useamman kerran viikossa. Rakastaa eritoten takapuoltani, ylistää ja puristelee/läimäyttelee. vaikka itse koen lihoneeni hirveästi ja rupsahtaneeni, hän silti kehuu :) <3

Miksi miehesi käski tehdä tällaisen aloituksen?
[/quote] Oletti etteivät suomalaiset miehet juurikaan kehuisi. Oli näköjään väärässä. Ap

Vierailija
27/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:06"]Kyllä, useamman kerran viikossa. Rakastaa eritoten takapuoltani, ylistää ja puristelee/läimäyttelee. vaikka itse koen lihoneeni hirveästi ja rupsahtaneeni, hän silti kehuu :) <3 Miksi miehesi käski tehdä tällaisen aloituksen? [/quote] Oletti etteivät suomalaiset miehet juurikaan kehuisi. Oli näköjään väärässä. Ap

[/quote]

Aika harvassa ne kehuvat miehet ovat, ihan tämänkin kyselyn perusteella. Valitettavasti.

Vierailija
28/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, oikeastaan. Kolme vuotta olen pyytänyt aina silloin tällöin, koska minä niitä tarvitsen. Olen saanut kolmesti kuulla 'näytät hyvältä'. Jos minulta kysyttäisiin, mistä mies tykkää minussa, en osaisi vastata mitään. Ehkä huono itsetunto tai jotain, mutta ennen tätä suhdetta olen säännöllisesti kuulla kohteliaisuuksia, en koko aikaa tai edes päivittäin, mutta säännöllisesti yllättäen. Kaipaan sitä todella.

Vierailija
29/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma, mutta vieraat miehet (ja naiset) kyllä. Esim. Työkaverit ja kurssikaverit.
Ukko ei älyä mikä saalis sillä on hyppysissään, ennen kuin kyllästyn tähän.
N22

Vierailija
30/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:16"]Kyllä kehuu ja sanoo kauniisti päivittäin. Kieltämättä tuntuu hyvältä. Ollaan oltu yhdessä vajaa 10 vuotta, 6-vuotishääpäivä ihan kohta. Ensimmäinen lapsi 2 kk, joten olen kyllä omasta mielestäni tällä hetkellä kaikkea muua kuin hehkeä. Sottaisissa verkkareissa kotona vauvan kanssa. Silti saan kuulla "Ootpas sä taas tosi hyvän näköinen tänään" lähes päivittäin. Kultainen ihana mies! <3
[/quote]

Voi, kuulostaapa ihanalta!!:-) Saispa joskus kokea itse saman. :-)

Vierailija
31/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun vaimoni pukeutuu jonnekin "tärkeään" paikkaan ja käy kokoajan kyselemässä miltä tämä näyttää ? Sitten kun sanon jotain, niin mutta eik tässä näy iso perse ? Ei näy ja koita nyt itse päättää jo, mitä haluat päällesi.

Yleensä pyydä pukemaan sellaista mikä tuntuu hyvältä päällä ja joissa on hyvä olla.

Vaatekaupaan lähden vastahakoisesti hänen mukaansa, koska joka vaattesta pitää ilmaista oma mielipide. Viimeksi tarjoustalossa oli jotai naisten kalsareita tarjouksia ja enkö taas joutunut niitä arvioimaan. Hän haali sieltä jotain satiinisia pöksyjä, kysyin häneltä miltä ne mahtavat tuntua ihoa vasten kuumalla kesäpäivällä ja ehdotin jotain hengittävempää materiaalia. No kompromissi oli, että sai haluamansa, mutta osti myös sellaisia joissa oli puuvilla sekoitetta joukossa.

Nyt kun aikaa on kulunut tovi, kysyin miksi ei käytä niitä satiinisia kalsareita, ei kuulema voi kun ne on epäkäytännöllisiä ja hikoiluttaa.

Vierailija
32/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:33"]

Ei kehu, oikeastaan. Kolme vuotta olen pyytänyt aina silloin tällöin, koska minä niitä tarvitsen. Olen saanut kolmesti kuulla 'näytät hyvältä'. Jos minulta kysyttäisiin, mistä mies tykkää minussa, en osaisi vastata mitään. Ehkä huono itsetunto tai jotain, mutta ennen tätä suhdetta olen säännöllisesti kuulla kohteliaisuuksia, en koko aikaa tai edes päivittäin, mutta säännöllisesti yllättäen. Kaipaan sitä todella.

[/quote]Itsellä sama :( Ja olenkin suhteemme aikana lihonut ja rupsahtanut aivan järkyttävästi, ja tiedän kyllä etten voi ketään muuta kuin itseäni tästä syyttää, mutta kyllä se vain vaikuttaa, kun ei edes alussa kauniina ja hoikkana kehuja koskaan saanut. Minäkään en niitä saa edes pyydettäessä, mies ei kuulemma osaa kehua.. Vaikuttaa (liian) paljon itsetuntoon, joka onkin laskenut suhteen alusta muutamassa vuodessa tähän kuin lehmänhäntä. Aluksi jaksoin laittautua arkenakin, meikkasin suht paljon, laitoin hiuksia, koruja, kauniita vaatteita jne. Nykyisin en vain enää jaksa, olen lössähtänyt, ruma, lihava. En meikkaa kuin juhliin, koskaan en käytä koruja, kuljen verkkareissa. Nyt en tietenkään niitä kehuja odota, mutta kyllä olen melko katkera, kun niitä ei koskaan, missään vaiheessa tullut. Toisaalta ei saisi olla itsetunto kyllä kiinni kestään toisesta, tai hänen kehuistaan. Mutta minkäs teet, kun olet aiemmissa suhteissa tottunut saamaan kehuja päivittäin.

Vierailija
33/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu onneksi vielä vuosien yhdessäolon jälkeenkin. Aamuisin kun noustaan ylös, jää sänkyyn katselemaan kun pukeudun, saattaa tulla puristelemaan kun olen leipomassa ja kädet taikinassa.. semmoisia pieniä jokapäiväisiä huomioonottamisia.
Minä kehun myös miestäni, hän on mielestäni todella seksikäs ja hyvännäköinen ja haluan että hän tietää sen!
Että muistakaa myös itse kehua ennen kuin kerjäätte niitä kehuja mieheltänne..

Vierailija
34/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton virtahevon ulkonäössä ei ole mitään kehuttavaa. T: aviomies

Vierailija
36/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja on kiinni lähes koko ajan, välillä jopa ärsyttävää koska en ole ikinä osannut ottaa kehuja vastaan. Kehuu kyllä tyyliin; voi v ttu sulla on hyvä perse! Vähemmästäki alkaa seisoon!

Vierailija
37/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sanonut, että minulla on kaunis peräaukko.

Vierailija
38/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu paljon ja koskettelee yms. Minä myös häntä! Mutta itse inhoan itseäni ja joskus myös salaa ajattelen että ei mieheni tarkoita kehumisiaan

Vierailija
39/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu päivittäin. Minäkin kehun häntä, en tosin niin usein. 

Vierailija
40/59 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun. Naiseni on 33vuotias mutta upea kroppa. Hän on hoikka ja urheilullinen, terhakat tissit(pienet mutta symmetriset) ja hänellä on näkyvä uuma hän on vähän puuma (kun minut halusi) mahtava perse. Ja ei, hän ei ole läski arvioisin painoksi n. 55kg ja pituus 165cm.
Ihan vitun hyvä pantava. Hänellä on pitkät ruskeat hiukset, täydelliset valkoiset hampaat. Tämän on totta ja häntä on helppo kehua valehtelematta. Auono puoli on se sillä viiraa ihan vitusti, must se nainen on vähän narsisti ja riidanhalunen.