Mies se sitten lähti taas bailaa
Pisti ykköset päälle ja häippäs. Sattumalta majoittuu kaverin kämpillä keskustassa. Kotiutunee huomenna tai sunnuntaina. Huoli oli varmistaa koronapassin toimivuus etukäteen.
Sit ihmettelee et kotona vähän nihkeetä suhtautuminen häneen.
Minähän en ikinä vois lähtee. Tai voisin, mut on niin sairaan mustasukkanen, et en jaksa sitä syyttelyä.
Ja tiedän, mustasukkaisuus kumpuaa varmasti siitä mitä itse noilla reissuillaan tekee, ja kuvittelee sitten minun toimivan samoin.
Ja tiedän. Oma moka, oma valinta. Väärä valinta. Tajusin vaan ihan liian myöhään. Ja nyt en uskalla erota. En halua rikkoa lasten kotia. Sit vaan kärvistelen ja katkeroidun. Jipii.
Kommentit (26)
Ei koko perhe kärsi vaan ne LAPSET. Vastuu on aikuisten. Aikuiset voivat myös hakata päätään seinään keskenään ihan niin paljon kuin haluavat.
Hyviä pointteja.
Ehkä mies ei petä. Ehkä pettää. Joskus on pettänyt. Tekeekö tilaisuus varkaan?
Eroa olen puntaroinut paljon. Mutta, en uskalla ottaa sitä askelta. Paranisiko asiat? Ei välttämättä.
Ei lapset sitä vastuuta minun katkeruudestani kanna. Todellakaan. Ei sitä ulos näytetä. Lapsilla on turvallinen, vakaa koti, jossa on aina toinen vanhempi läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö Marinin kanssa?
Onko Bile-Ilmari mukana?
Kuinka voi ihminen vihata omia lapsiaan noin paljon?!?
Sinulla on 1 ainoa elämä ja tuohon sitten tuhlaat sen. Luuletko että lapset aikuisina arvostavat…
ÄLÄ: Älä kärvistele vaan ota ero.