Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saamattomuudesta eroon miten?

Vierailija
17.03.2015 |

Haluaisin vinkkejä ja neuvoja, teiltä jotka saatte asioita aikaiseksi, eli miten sen teette? Nyt saa hehkuttaa omaa erinomaisuuttaan, jotta saan selville miten toimia :) käytännön esimerkkinä itselläni, tiedän että joku asia pitäisi hoitaa tai tehdä, mutta teen mieluummin kaikkea muuta tuottamatonta kuin tartun tuohon suorittamista vaativaan tehtävään. Miten saada töpinää töppöseen ja saada aikaiseksi? Kyse on siis enemmän viitsimättömyydestä kuin siitä että ei olisi aikaa tehtäviä hoitaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku vastaa, mulla sama ongelma. Nytkin olen töissä ja yrittänyt koko aamupäivän SAADA AIKAISEKSI ALOITTAA työnteko. Sen sijaan olen taas juuttunut tänne AV:lle ja ahdistaa kun en vaan saa aikaiseksi tartuttua toimeen.

Vierailija
2/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla av-palsta väärä foorumi kysellä tällaista? Ehkä saamattomuus vaivaa muitakin av:lla roikkujia ; ) pitää kokeilla jotain kodin kuvalehteä jos niillä on joku foorumi? tai kotiliesi ehkä, siellä pistetään hommat hoitoon ehkä paremmin heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän opettelun jälkeen olen oppinut saamattomuudesta pois:
Aamulla kun heräät, kirjoita ylös kaikki asiat jotka päivän aikana pitäisi hoitaa. Sen jälkeen lajittele ne epämukavimmasta mukavimpaan. Mitä enemmän teet, sitä mukavammaksi hommat muuttuvat ja loppupäivä jää sitten hyvillä mielin vapaan viettoon. Olen oppinut nyt nauttimaankin vapaa-ajasta täysillä sen sijaan että miettosin kaikkia tekemättömiä juttuja.

Vierailija
4/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole nyt mitään vittuilua, mutta minusta saamattomuus on elämäntapa. Ja niin on myös saamattomuuden vastakohta. Se tulee ikään kuin luonnostaan, että tarttuu asioihin eikä niitä tarvi vatvoa. Ihan samalla tavalla kuin jos ihminen päättää laihduttaa, niin terveistä elämäntavoista täytyy tulla elämäntapa, joka tuntuu luonnolliselta, jotta paino kanssa sitten pysyy siellä missä halutaan.

Vierailija
5/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä...en vaan saa aloitettua/tehtyä... :/

Vierailija
6/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä voi oppia pois jos tosissaan haluaa ja orjallisesti noudattaa tekemiään suunnitelmia niin kauan että tapa iskostuu selkärankaan.
T. 4.