En löytänyt kumppania yliopistosta
Kovasti oli halu löytää sopiva elämänkumppani opiskelupiireistä kun aina on sanottu, että tuo on sitä aikaa milloin monet solmivat ne parisuhteet. En mä vaan löytänyt ketään vaikka parhaani yritin. Kohtalotovereita?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten loppuelämä yksin.
Toivotaan. En jaksa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään, joka ei olisi yliopistosta löytänyt seuraa halutessaan. Sinne kaikki, samassa elämäntilanteessa ja samoista asioista kiinnostuneet kerääntyy samaan aikaan. Jos ei sieltä löydä niin sitten ei löydä mistään.
Minua kiusattiin opintojen aikana. Ei puhettakaan, että olisin siellä löytänyt ketään kun lähinnä pelkäsin muita.
Ei yliopistossa kiusata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten loppuelämä yksin.
Toivotaan. En jaksa muita ihmisiä.
Silti vingut täällä. Miksi?
Pitää mennä sellaiselle alalle, jossa on paljon enemmän vastakkaista sukupuolta.
Minu kosiskeltiin paljon teknillisessä yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä sellaiselle alalle, jossa on paljon enemmän vastakkaista sukupuolta.
Kuka ihme haluaa kiertopalkinnoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kiertopalkinnoksi. Päin vastoin valitsee sen yhden oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kiertopalkinnoksi. Päin vastoin valitsee sen yhden oikean.
tirsk
Mä olin surkea sosiologiaa opiskeleva nuorimies 80- ja 90-lukujen vaihteessa. Epäilin silloin, että naisopiskelijat eivä olleet minusta kiinnostuneita, koska opiskeluala ei tuonut työtä ja hyviä tuloja. Joillakin naisopiskelijoilla oli jo työssä käyvä hyvin toimeentuleva mies. Hiukan tuntui, että opiskelivat vain huvikseen yhteiskunnallisia aineita. No myöhemmin siirryin rakennusalalle ja vaimo löytyi karaokebaarista ja on kouluavustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään, joka ei olisi yliopistosta löytänyt seuraa halutessaan. Sinne kaikki, samassa elämäntilanteessa ja samoista asioista kiinnostuneet kerääntyy samaan aikaan. Jos ei sieltä löydä niin sitten ei löydä mistään.
Minua kiusattiin opintojen aikana. Ei puhettakaan, että olisin siellä löytänyt ketään kun lähinnä pelkäsin muita.
Ei yliopistossa kiusata
Erittäin raadollinen paikka. Kaikki kilpailevat hyvin niukoista resursseista.
Kyllä minäkin tuutorina muutamia vuosia sitten sain hoidella vapaita ja varattuja. Bileistähän niitä löyty ja jatkoille tytteleitä sai puhumalla