Miltä näytät, kun tulet suihkusta ja hiukset ovat kuivuneet?
Kommentit (20)
Lampaalta 🐑 Jos mun hiukset pääsee kuivamaan omia aikojaan, niin ne on kuin sillä Bomfunk MC’s pörröpäällä aikoinaan.
Kampaan hiukset märkinä, eli näyttävät tosi hyviltä.
Näytän ihan Tilda Swintonin kalpeammalta pikkuserkulta mutta vähemmän kauniilla kasvonpiirteillä. Ripsissäni ja kulmissani ei ole juuri lainkaan pigmenttiä.
Suihkunraikkaalta ja naturellilta.
Tukkani on silloin ihanan pöyheä. Onko olemassa mitään "after shower" efektin antavaa hiustuotetta? After bed on, mutta se ei aja samaa asiaa.
Kaamealta. Mulla on aina ollut Baddingin hamppuhiukset. Kaiken lisäksi olen nainen. Peruukki olisi ainoa keino saada paremmat hiukset.
En oikein ymmärrä kysymystä. (Vastasin jo.)
Hagrid, mutta partaa onneksi ei ole.
Kyllähän ne vähän kuohkeammat on, kuin sitten muutaman päivän päästä, varsinkin kun on permis. Mutta hyvältä ne aina näyttää kun kostuttaa ja antaa kuivua että jää kiharalle.
Mielestäni ensitreffien pitäisi aina olla uimahallissa. Se olisi rehellistä kaikkia kohtaan. N
Ihan noidalta 😱
Valtava tumma roikkuva karvakuono jonka seasta kurkkii väsynyt roikkuva valkea naama…
Ihanaa😠
Noita-akalta, kun hiukset ovat kasvaneet enka ole kaynyt kampaajalla kahteen vuoteen. Pienet lapset pelastyisivat jos nakisivat.
Kuulemma helvetin miehekkäältä, mikä korostuu kun olen jotakuinkin ilman vaatteita :D thänks..
Pitkät hiukset ovat suihkun jälkeen laineilla, mutta suoristuvat kuivuessaan. Hassua, että ovat pyyhekuivina tai aamuisin sängystä noustessa kaikista parhaimman näköiset.