Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin kerran Ville Haapasalon pietarilaisessa anniskeluravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä.

Vierailija
10.12.2021 |

Tapasin kerran Ville Haapasalon pietarilaisessa anniskeluravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän juottolamman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat juomamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi ryypätä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Haapasalo, joka kertoo juopuneena, että heillä on kyllä aikaa odottaa tupakkakarsinan puolella kunhan saamme lopetettua juomisemme.

Suurena Haapasalo-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".

Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden ryyppysuhde täynnä raavasta miesten välistä juopottelua, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Maksamme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi deekukokonaisuudeksi ja Georgian kauneudesta Venäjän slummeihin ja aina mustanmeren rannoille viinapullot suissamme, Ville Haapasalo ja minä toteutimme riettaimpia alkoholistisia mielihalujamme kuudella seitsemästä itä-euroopanosasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla