Raskaana vai eikö?
Viime kuukautisista tänään täynnä 20 päivää.. Alavatsassa nipistelyä, hirveästi ilmavaivoja, siis tooosi paljon, rinnat turvonneet, mieliala vaihtelee ihan sikana, itkettää ja puolen tunnin päästä naurattaa. Pissattaa koko aika. Voiko oireita näkyä edes näin aikaisin? Testin tein kaksi päivää sitten ja negatiivinen oli. Voiko testi edes näyttää plussaa näin varhaisessa vaiheessa? :o
Kommentit (5)
Toivotaan parasta. Oon tuota terveyskeskusta kyllä miettiny, olisi mukava saada varmistus! Tupakan polttokin jäi viikko sitten...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:50"]Toivotaan parasta. Oon tuota terveyskeskusta kyllä miettiny, olisi mukava saada varmistus! Tupakan polttokin jäi viikko sitten...
[/quote]
Mulla selvisi raskaus verikokeilla. Kuukautiset oli about 3vkoa myöhässä ja verikokeissa oli hormoni lähtenyt tuplaantumaan. Oireita ei juuri edes muita ollut, edes rintojen arkuutta. Toivotaan parasta! T. 2
Vähän vaikuttais siltä, että voisit olla raskaana. Ei varmaan ole vielä raskaushormoni hcg tarpeeksi noussut, että näkyisi testissä. Käy verikokeella varmistamassa