Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vai eikö?

Vierailija
16.03.2015 |

Viime kuukautisista tänään täynnä 20 päivää.. Alavatsassa nipistelyä, hirveästi ilmavaivoja, siis tooosi paljon, rinnat turvonneet, mieliala vaihtelee ihan sikana, itkettää ja puolen tunnin päästä naurattaa. Pissattaa koko aika. Voiko oireita näkyä edes näin aikaisin? Testin tein kaksi päivää sitten ja negatiivinen oli. Voiko testi edes näyttää plussaa näin varhaisessa vaiheessa? :o

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikuttais siltä, että voisit olla raskaana. Ei varmaan ole vielä raskaushormoni hcg tarpeeksi noussut, että näkyisi testissä. Käy verikokeella varmistamassa

Vierailija
2/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, jos minulta kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta. Oon tuota terveyskeskusta kyllä miettiny, olisi mukava saada varmistus! Tupakan polttokin jäi viikko sitten...

Vierailija
4/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:50"]Toivotaan parasta. Oon tuota terveyskeskusta kyllä miettiny, olisi mukava saada varmistus! Tupakan polttokin jäi viikko sitten...
[/quote]

Mulla selvisi raskaus verikokeilla. Kuukautiset oli about 3vkoa myöhässä ja verikokeissa oli hormoni lähtenyt tuplaantumaan. Oireita ei juuri edes muita ollut, edes rintojen arkuutta. Toivotaan parasta! T. 2

Vierailija
5/5 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä