Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei voi olla totta! Tämä on jo kolmas kerta...
16.03.2015 |
kun olen ostanut joko jauhettua maustepippuria tai mustapippuria maustepippurin sijaan. Minä en ymmärrä miten voin olla näin huono ruuanlaittaja kaikilla eri tavoilla. Mun letuista ei tule mitään, muffinssit on likilaskuisia, raparperipiirakka oli aivan hirveää, otin pakastepizzan liian aikaisin pois uunista ja se oli kylmä!
Tää on ihan paskaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sä et keskity.