Miten rikastua? Minäpä kerron.
Useammilla tulonlähteillä. Tee jotain pientä sivuduunia normaalin työn ohella, ja säästä rahat. Kun olet säästänyt muutaman vuoden, investoi sijoituskohteisiin kuten esim rahasto-osakkeisiin ja osakkeisiin (kannattaa lukea kirjoja asiasta ja keskustella konkareiden kanssa). Sitten annat rahan poikia. Jos käy hyvin, hanki omistusasunto tai kaksi, ja tee niistä airbnb - asuntoja, saat passiivista tuloa joka kuukausi. Säästä passiiviset tulot ja tee edelleen sivuduunia työsi ohella, näillä passiivilla tuloilla voit sitten satsata entistä enemmän rahaa osakkeisiin ja esim just asuntoihin, tai parkkipaikkoihin tms. Mitkä tuo sulle passiivista tuloa.
Tätä kun jatkat pari vuosikymmentä, olet varakas.
Kommentit (10)
Perusta tekno startup ja myy idea bisnesenkeleille, jotka rahoittaa homman. Muutaman vuoden päästä sitten myyt firman miljardilla ja pistät rahat taskuun. Helppoa kuin heinänteko.
3. Älä osta (ainakaan uutta) autoa.
4. Älä käy baareissa, vaan laita joka lauantai baarirahat sijoitustilille.
5. Älä ota elämänkumppania, joka tuhlaa turhuuteen (liikaa).
Vierailija kirjoitti:
1. Synny rikkaaseen perheeseen ja peri miljoonaomaisuus
2. Mene rikkaisiin naimisiin tai useampiin ja peri puolisosi
Siinnäpä ne tavat on.
3) Pyydä miljardööriltä rahaa vastikkeetta.
4) Ratkaise miljoonien ongelma yhdellä ratkaisulla. Laita työntekijät tekemään se puolestasi.
Mitä minä teen rahalla sen jälkeen kun olen ensin tuhlannut elämäni sen hankkimiseen?
Länsimainen ihminen on täysin rahan sokaisema. Säälittävä kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä teen rahalla sen jälkeen kun olen ensin tuhlannut elämäni sen hankkimiseen?
Nuorena ja terveenä ei tarvitse rahaa juuri mihinkään. Vanhana ja sairaana on kiva, kun voi ostaa elämään mukavuutta eikä ole sossutätien armoilla.
Helpompaa on mennä naimisiin rikkaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin kysyisin itseltäni että "mitä minä olen tehnyt elämälläni, kun olen sen tuhlannut työskentelemällä joka päivä, josta ei ole jäänyt mitään käteen kuun lopussa?"
ap esittämä tapa on erinomainen!
ter. vero-nalle
1. Synny rikkaaseen perheeseen ja peri miljoonaomaisuus
2. Mene rikkaisiin naimisiin tai useampiin ja peri puolisosi
Siinnäpä ne tavat on.