Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisen naisen kanssa ei kannata mennä avioliittoon

Vierailija
16.03.2015 |

Olkaa miehet naisen kanssa mielummin avoliitossa, mutta älkää luoja paratkoon menkö naimisiin suomalaisen naisen kanssa. 80% avioeroista on naisten tekemiä, haluatko sinä joutua uhriksi? Avioehtoa ei tietenkään tehdä, koska eihä se ole romanttista. Hääpäivä on suomalaiselle naiselle kaikkein tärkein päivä elämässä. Se on se päivä kun saa tuntea olevansa prinsessa, häävieraista kaverit katsovat kateellisina ja saat paljon fb tykkäyksiä. Hääpäivään törsätään tuhansia tai kymmenen tuhattakin euroa, ja mikä tekee asiasta surkuhupaisinta on tuo valkoinen häämekko joka symboloi puhtautta eli neitsyettä. Häävieraissa miehen paras kaverikin on nusassut tuota häpäistyyn mekkoon pukeutunutta päivänsädettä, mutta sehän ei ketään kiinnosta. Kun hääpäivä on ohi pitäisi alkaa loppuelämän mittainen avioliitto. Nainen ei ajattele sitä loppuelämän pituisena, koska haluaahan hän olla itsenäinen ja vahva nainen, joka ei tarvitse miestä ikuisesti. Sinä sitten alistut aisuruuteen ja tulet kustantamaan naiselle mm. Ålvsby OKT:n, Skoda Octavia farmarimallia, ja kultaisen noutajan. Sitten kuluu 2,5-10 vuotta kunnes koittaa se sateinen sunnuntai iltapäivä, kun nainen kuukautistensa aikana ilmoittaa "Meidän pitäisi vähän puhua..".. "Haluan olla itsenäinen ja ottaa avioeron".. Kauhun hetki koittaa ja mies menettää puolet omaisuudestaan, jonka rahoittamiseen nainen ei ole osallistunut mitenkään. Itse olen valaistunut totuudelle ja unohtanut ikuisen elämänmittaisen rakkauden suomalaisen naisen kanssa. Kiitos suomen lainsäädännön ja kulttuurin, joka mahdollistaa naisten ajattelun alapäällään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä edes ostaa koko lehmää jos haluaa vain lasin maitoa silloin tällöin ja saa sen vieläpä ihan ilmaiseksi?

Vierailija
2/3 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyhmyyttä se on jos menee avioon suomalaisen laiskan akan kanssa. Fiksut miehet eivät siihen rupea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Olen samaa mieltä häistä jne. mutta pahalta tuntuu tuo ajattelumaailma muuten. Itse nainen ja mulla menee niin päin, että loppupeleissä kustannan miehen veneet, mökit, ulkomaanmatkat, merkkivaatteet jne. Itse en töistä liikahda, hän viettää kesälomaa mökillä (miehen omistama yritys, jossa molemmat työskentelemme). En ole ajatellut alapäälläni, yrittänyt vaan elannon hankkia. Oikeastaan sanonkin, että miten kehtaatkin noin yleistää!