Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin et kaikki olis onnellisia

Vierailija
16.03.2015 |

Rikkaina tai köyhinä, koulutettuina tai kouluttamattomina, mustina tai valkoisina, lattareina tai aasialaisina, heteroina tai homoina..

Mielestäni kaikilla on oikeus onneen. Täällä palstalla näkee joka päivä jonkin näköstä katkeruutta ihmisten välillä, okei ymmärrän, tää on vaan netti, mut silti.. Miksei vaan voi olla vilpitön ja ilonen toisen puolesta tai ymmärtää (tai edes yrittää) toisen kantaa.. Tottakai kaikki ihmiset tekevät virheitä ja tulee huonoja päiviä ja se kuuluukin asiaan mutta musta tuntuu et harva on enää vilpitön. Aikuiset ja nuoret tekevät niin harvoin enää pyyteettömästi asioita...

Ja sitten, annettais muiden ihmisten vaan olla semmosia ku ne on! Oltas avoimia ja tuettais toisiamme. Ja autettais niitä ketkä sitä tarvitsee. Annettais enemmän omasta pois.

Ymmärrän maailmasta paljon, olen kovin tietoinen asioista mitä tapahtuu ympärillä ja tiedän myös ettei kaikkeen voi yksin vaikuttaa. Tiedän ettei maailma tule muuttumaan mun elin aikanani niin kuin haluisin mutta aion olla mukana viemässä sitä oikeaan suuntaan.

Oikein hyvää yötä kaikille.

T/N19 (en tiedä voinko kutsua itseäni vielä naiseksi, olenhan teini)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan vastaa :( höh.

Vierailija
2/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 02:08"]eikä kukaan vastaa :( höh.
[/quote]

Se oli niin tyhjentävästi sanottu. :) Hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen on itse aina opittava, että maailma on paha paikka. Sulla ap prosessi on vielä kesken.

Mä olisin voinut kirjoittaa saman tekstin 20 vuotta sitten.

Vierailija
4/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 02:16"]Jokaisen on itse aina opittava, että maailma on paha paikka. Sulla ap prosessi on vielä kesken.

Mä olisin voinut kirjoittaa saman tekstin 20 vuotta sitten.
[/quote]

Mitä sä nyt kirjottaisit 20 vuotta vanhempana? ap

Vierailija
5/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 02:08"]eikä kukaan vastaa :( höh.
[/quote]

Se oli niin tyhjentävästi sanottu. :) Hyvää yötä!
[/quote]

:) Hyvää yötä!

Vierailija
6/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin noin teininä ja nyt nelikymppisenä ajattelen niin edelleen. Toki minuun on tullut kyynisyyttäkin, ja mikä tärkeintä olen oppinut pitämään puoleni hyvällä tavalla, mutta lopulta se palaa aina siihen samaan: jos menettäisin kyvyn iloita muiden puolesta ja halun olla elämälläni hyödyksi muille, niin ei minulla olisi mitään vaan laskeutuisin niiden tasolle, jotka pyrkivät hyötymään muista. Ihmiskunta on niin paska kuin sen surkein yksilö, mutta myös niin hyvä kuin sen hyvin ihminen.

Vierailija
7/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 02:24"]Mäkin ajattelin noin teininä ja nyt nelikymppisenä ajattelen niin edelleen. Toki minuun on tullut kyynisyyttäkin, ja mikä tärkeintä olen oppinut pitämään puoleni hyvällä tavalla, mutta lopulta se palaa aina siihen samaan: jos menettäisin kyvyn iloita muiden puolesta ja halun olla elämälläni hyödyksi muille, niin ei minulla olisi mitään vaan laskeutuisin niiden tasolle, jotka pyrkivät hyötymään muista. Ihmiskunta on niin paska kuin sen surkein yksilö, mutta myös niin hyvä kuin sen hyvin ihminen.
[/quote]

Jep, totta. Mutta pitää myös muistaa ettei yksittäiset ihmiset ole koko yhteiskunta, eikä omasta mielestä kukaan ole läpimätä PASKA. Jos on niin sit on yleensä myös sairas. Ei kukaan terve esimerkiksi raiskaa, tapa jne koska noi ei oo enää inhimillisiä virheitä vaan tietoisesti tehtyjä valintoja.

Mietin että mitenköhän ajatus maailmani tulee muuttumaan kun kasvan aikuiseksi? Olen koko ikäni ajatellut samalla lailla, perus arvot ja moraali ollut ihan täysin sama mut tietoa tullut lisää. Oon kuunnelut aikuisten, vanhusten ja nuorten ongelmia ja elämäntilanteita ja musta tuntuu jo että oon kuullut tai kuvitellut kaiken mitä voi.. Tai ehkä niin, että en tiedä mikä ajatus maailma voisi enää yllättää.. Tiedän etten ole nähnyt/kuullut tosiaankaan murto-osaa täst ihmeellisestä planeetasta, mutta en tiedä mikä voisi hetkauttaa.. Äidin rakkaus omaan lapseen on se mitä odoitan. Tosin siitäkin sain pienen maistiaisen kun tein abortin viime kesänä..

Vierailija
8/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ap

Vierailija
9/9 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset ihmiset jotka haluavat vain toisista ihmisistä hyötyä ovat aika usein narsisteja.
He yrittävät joka asiassa vetää hyödyn itselleen.

Lisäksi he puhuvat pahaa ja ovat kokoajan puolustusasemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi