Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~TOUKOTAAPERTAJIEN TORSTAI-TURINAT~~~

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se pikkuinen sydän sittenkin sykki jo!!!! Mikä liikuttava näky.......en ole ikinä käynyt näin varhain ultrassa, joten tää oli taas uudenlainen kokemus. Kaikki näytti olevan ok, laskettu aika varhaistui 3.5.2007, eli neljä päivää. On tää vaan niin ihanaa :))) Toivottavasti pikkuinen pysyy jatkossakin kyydissä. Mua jännitti eilen ja tänään tää ultra ihan kamalasti, yölläkin käänsin ja väänsin, mut nyt voi jo vähän huohahtaa. Yöt mulla on muutenkin aika levottomia, nukun vain ihan koiran unta, sellaisia pätkiä. Väsynyt kyllä olen, mut uni ei vaan tule, ehkä tämä tästä.

Pikku-Tyypille iiiiiso lohtuhali ja voimia.

Täällä taisi olla muitakin, joilla piti olla ultra lähiaikoina, ilmoitelkaahan myös;)

Paljon muuhunkin piti kommentoida, mut olen vieläkin onnesta ihan sekaisin, joten luovutan:)

Lalla ja purnukka 6+6

Vierailija
22/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi näkyvissä, vaikka ei meillä lääkärin kanssa niin kauheasti ollut pelkoa että useampi tulisikaan, olen reagoinut hyvin noihin hormonihoitoihin. Kaveri oli ihan oikeassa paikassa, ja sydän sykkiä väpätti. :) Kyllähän siinä itku tuli. Mies joutui aika monta kertaa kysymään, että ' oliko tämä nyt hyvä juttu' kaikista lääkärin kommenteista, kun ei siinä ruudulla näkynyt kuin semmoista pikselimössöä. Itse pysyin yllättävän hyvin kärryillä, mutta olenkin ehkä tutkinut aihetta hieman enemmän kuin mieheni. Laskettu aika tämän ultran perusteella siirtyisi muutamaa päivää myöhemmäksi, mutta tarkemmin tiedetään kun menen uudestaan parin viikon päästä ultraan.

Pysyn ainakin toistaiseksi tuossa nykyisessä LA:ssa, kun kuulemma neuvolassa lasketaan nuo viikot niiden viimeisimpien kuukautisten mukaan sanoi ultra sitten sitä tai tätä. :)

Että tämmöisissä hengästyttävissä tunnelmissa tällä hetkellä. :) Huomenna varaan ajan neuvolaan parin viikon päähän, tulevan ultran jälkeen.

-v- 7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanaa kuulla teidän hyvistä ultratuloksista ja kiitos kun tulitte heti ilmoittamaan. Itselläni se ultra on maanantaina kuten olen monta kertaa jo sanonutkin. Silloin päiviä 6+6 joten voi olla että minullakin näkyisi jo pulssi. Toivotaan nyt ainakin että kaikki olisi hyvin. Nyt yritän hetkeksi mennä lepäämään jotta jaksan valvoa ensi yön töissä.

Vierailija
24/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Uskaltaudun tänne mukaan :-)

Olen Espoosta, on 12/01 tyttö ja 05/04 poika.

Laskettu aika olisi 24.5 eli tänään 4+0.

Tämä lapsi sai ekasta kierrosta alkunsa.

Ja jännäähän tämä on niinkuin aina ;-) :-)

Vierailija
25/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava homma, että kaikilla ultraan ehtijöillä oli asiat hyvin! Itse malttamattomana odotan vastaavaa tilaisuutta. Mietinkin sitten sitä, että pitäisikö tuohon alkuraskauden ultraan itsekin mennä. Mitään kipuja tai muuta huolestuttavaa ei ole, mutta uteliaisuus siitä, että onko siellä edes mitään, kalvaa jatkuvasti...Mitä muut odottajat? Onko muillakin aikomus mennä ultraan jo pian ja jos niin miksi?

Utelias odottaja 6+0

Vierailija
26/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka

Täälläkin on alkanut tuntumaan pientä kuvottavaa oloa ei oikeen tiiä pitäiskö syyä vai olla syömättä. Tosi ikävää jos syö liikaa tulee huono olo ja jos ei syö tarpeeksi vähän ajan päästä on taas huono olo ja pitäis syödä. No joo kai tää tästä, väsymys on ihan mahoton silti illalla on vaikea saada unta ja vessassa tulee käytyä yöllä yms.

tsemppiä pikku-tyypille ja jaksamista kantsii käydä tuolla yksinhuoltaja sivuilla (vauva-lehden siis) kattelemassa ja lueskelemassa kans jos siltä tuntuu et sillä saralla tarvis käydä asioita läpi.

ihan tylsää ku mä sain neuvola ajan vasta rv 10 ku sinne on niin pitkä aika :( sit vielä ajan antanu täti totes, että jos sitte tulee kesken meno niin muista peruuttaa aika ja sillee tosi piristävää. No tiedän sen tädin ei onneks mun neuvola täti ja sillä on ollu tommonen asenne aina. No onhan se sinäänsä totta että eihän sitä tiiä ja kaikkea voi sattua mut jotenkin vois olla hienovaraisempi. no joo eipä tässä ihmeempiä taas tuli valitettua vaan kaikesta. Onnellinen olen silti tästä odotus ajasta :)

murmeliitta rv6

Vierailija
27/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri lämmin hali pikku-tyypille. Paljon voimia tulevaan!

Sukupuolta ei olla ajateltu tällä kertaa kysyä. Kahdesta edellisestä ollaan kysytty joten olisi mukava pitää kerrankin salaisuutena. Saisipa sitten kokea senkin miltä tuntuu se yllätys synnytyssalissa.

Oireita ei ole erityisesti ilmaantunut. Rinna on hivenen arat ja pissalla pitää ravata, mutta pienintäkään pahoinvointia ei ole. Yöllä pyöriskelen myös, kuten joku muukin täällä kirjoitti. Nukun yleensä todella sikeesti ja tuo valvominen tuntuu omituiselta. Ehkä se jotenkin saattaa liittyä tähän raskauteen.

Verta tiputtelee edelleen. (on tullut raskauden alusta saakka) Nyt ei enää kirkaan punaista onneksi vaan sellaista " oranssia" . Eli vähentynyt on.

Pari olikin jo nähnyt vaavin ultrassa. Kivaa.

Itselläni ultra huomenna sairaalassa tuon verenvuodon takia ja toivon myös pikkuisen jo näkeväni. Sykettä ei näillä viikoilla kyllä varmaan ole vielä toivoa nähdä, mutta kyllä se pikkuisenkin näkeminen mieltä hieman helpottaisi. Ja jos ei näy niin sitten on asiat huonosti. Viikko sitten näkyi kuitenkin jo pikkuisen " pesä" .

Mutta huomiseen täältä jännittävistä tunnelmista..

babyunelma ja masuasukki 5+4

Vierailija
28/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mä olen kade, etten itse pääse vielä.... ;) No maanantaina sitten, vesuvio:lla tais olla samat viikot ja samalle päivälle ultra. Tullaan mekin sitten kertoon iloisia uutisia tänne :)

Taisi olla joku uusikin odottaja, tervetuloa!!!

Alpukalle niistä välikausihaalareista; käväsin Koskikeskuksen Nanoukissa ja sieltä mulle kerrottiin, että ne on myyty jo keväällä, ei ole enään... Mä olin että hä???!!! Pitäs sitten ilmeisesti osata ostaa vuotta ennen oikeaa kokoa... Kirpparilla oli yksi haalari, en raaskinut ostaa, kun nappi oli rikki, eikä lahkeensuissa ollu kumilenkkejä ja nainen pyysi siitä 10 eur!!! Risasta haalarista, eikä ollu edes mikään Reimatec saati Lassiekaan.... Huh mitä kiskurihintoja... Nyt marketeita kiertään ja etsiin haalaria, tai jos joku teistä omistaa 80-86 välikausihaalarin, niin olisin kiinnostunut ostaan :)

Onkohan Hassuliinin masuvaivat selvinnyt? Toivottavasti kaikki on hyvin...

Mä menen nyt hieroon sovintoo ukon kanssa, palataan huomenna :)

onnipapunen rv6+2

Vierailija
29/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille ultrassa kävijöille! Silloin kun kävin esikoista odottaessa varhaisultrassa viikolla 6+6 niin itkuhan siinä liikutuksesta tuli kun näki pienen toukan ja pienen sydämen väpätyksen ruudulla. Nyt pitäisi vielä viikko jaksaa omaan ultraan.

Flunssassa ollaan edelleen, tänään tosin menin töihin. Töissä en ole kertonut vielä raskaudessa kuin muutamalle lähimmälle työkaverille ja tietoa täytyykin pantata vielä jokin aika. Olen hakenut yrityksen sisällä toista paikkaa enkä halua sen menevän sivu suun vain raskauden takia.

Sukupuolesta ja näppylöistä oli juttua. Esikoinen on tyttö eikä iho ole aikuisiässä ollut koskaan niin hyvässä kunnossa kuin oli silloin odotusaikana. Ei ollut näppylän näppylää ja muutenkin olo kaikin puolin loistava.

Rakenneultrassa aiotaan mekin kysellä josko sukupuolta näkyisi. Esikoisestakin saimme tietää ja olisi se kiva tietää nytkin vaikka kumpi vaan on erittäin tervetullut.

Pientä kuvotusta on alkanut olla ilmassa muutamana päivänä ja varsinkin syömisen jälkeen. Toivottavasti ei kauheaksi pahoinvoinniksi sentään ylly. Meikäläiselläkin tuo kahvi on kyllä pahe ja sitä tulee kyllä juotua enemmän kuin se kolme kuppia, minkä sanovat olevan " turvallinen" määrä. Pikkuhiljaa olen kyllä saanut kahvinjuontia vähennettyä mutta vielä olisi matkaa kolmeen kuppiin.

Nyt toivottelen iloista odotusta Toukoille ja painun sohvalle makaamaan. Ihana rauha kun tyttö nukkuu ja mies Tallinassa huomiseen iltapäivään asti. Futishulluna sen oli " pakko" lähteä katsomaan UEFA Cupin ottelua Tallinna - joku Englannin liigan joukkue parin yhtä futishullun kaverinsa kanssa.

Vierailija
30/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ultrakuulumisia muutamilla täällä olikin jo:) Olisi ihanaa päästä itsekkin alkuraskauden ultraan, mutta ei taida varat sallia nyt sellaista:/

Tänään oltiin tytön 1vee kuvauksissa ja ne ei menneet ihan niinkuin suunniteltiin. Tyttö oli jo yli väsynyt mentäessä ja kuvauksesta ei tullut kuin kiukuttelua, joten kuvaaja antoi meille uuden ajan ens launantaille aamuksi. Tosi reilu oli tuo kuvaaja kun jousti noin paljon, eikä siis ota ylimääräistäkään hintaa siitä, vaikka tunnin ajan yritti tytöstä otoksia saada:) Lauantaina olisi myös tytön 1vee synttärit järjestettävä..noh kiirettä pitää lauanataina.

Onneksi olen välttynyt pahemmalta väsymykseltä. Johtuiskohan siitä että saan kuitenkin nukkua niin pitkät yöunet. Tai sitten se väsymys tulee myöhemmin tai on jo mennyt ohi, kun muistelisin että tuossa kaksi viikkoa sitten podin kauheata väsymystä. Nooh sehän selviää ajan kanssa, tuleeko se haukottelu vaihe vielä eteen.

Olo on ollut tänään aikas hyvä, sen olen huomannut ettei mikään oikeen meinaa maistua, ei siis edota mitenkään, mutta ei vaan tee mieli ruokaa. Vasta illemmalla tuntuu että ruoka maistuisi. Mahassa on tällä hetkellä ihan järjetön ilmapallo-olo..tuntuu että on niin turvoksissa että huhhuh. Nojoo..tulipas omanapainen viesti..taas :p

Nyt taidan mennä sohavlle röhnäämään telkkarin ääreen.

Öitä toiv. Vuokko ja pikkanen rv 5+4

Vierailija
31/31 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea hyvistä uutisista molemmille Lalla ja varjokas!(olikohan vielä muita?) Itsellä tosiaan tiistaina se ultra, jännittää jo..

joku kyseli miksi haluaa käydä alkuraskauden ultrassa. Itse haluan varmistaa että masussa on oikeasti joku kasvamassa ja pystyisin olemaan rauhallisemmin mielin. Viime kierrossa mulla oli alkuraskauden keskenmeno ja jotenkin sen vuoksi en nyt pysty ihan täysillä tästä iloitsemaan.. Musta on myös mukava käydä ammatti-ihmisen kanssa juttelemassa, koska kyseessä on ensimmäinen lapsi ja on niin paljon kysymyksiä. :) Eka neuvola mulla on vasta rv:lla 10, joten sinne on niin pitkä aika vielä. Kiva kuitenkin että täälläkin voi kertoa ajatuksiaan ja kysyä tyhmiäkin, joten varautukaa erityisesti te kokeneemmat kun ensikertalaiset alkaa teitä pommittamaan kysymyksillään ;)

Mulla oli tänä aamuna hitusen huono olo ennen kuin söin, toivottavasti tästä ei kehkeydy mitään megaluokan pahoinvointia, inhoan oksentamista ylikaiken! Mahaa on nippaillut ja jomottanut tänään tavallista enemmän, toivottavasti se on hyvä merkki!

Niin, tervetuloa uudet plussanneet mukaan!

pikku-tyypille oikein paljon voimia ja jaksamista.

Nyt telkkarin ääreen (ai minäkö koukussa big brotheriin...)

Maamelo rv 5+5