Miten määritellään naisen rumuus?
Onko kyse painosta tai sen jakautumisesta vai symmetrisyydestä? Miten siihen voisi vaikuttaa siten, että rumuus vähenisi?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:23"]
rasvaprosentilla
[/quote]
Ei se näinkään yksioikoista voi olla. Itse olin parikymppisenä todella hoikka (en kuitenkaan sentään anorektinen), mutta minulla ei ollut koskaan poikaystäviä eikä kukaan tullut iskemään muuten paitsi jossain baarissa. Ja olin muuten ihan keskiverron näköinen, joskin hieman ulkomaalaisen näköinen. Olin siis nuori ja hoikka, mutta suomalaismiesten mielestä ruma/epäviehättävä. T. Ap
Symmetria ja mittasuhteet kasvoissa jne. se taitaa tutkimusten mukaan olla...
No mä ainakin olen naamasta ruma, leveä miesmäinen leuka, epäsymmetriset huulet, epämuodostunut porsaan nenä, luomia naamassa näkymättömät kulmat (jotka onneksi saa piirrettyä näkyvämmiksi), lyhyet ja aika vaaleat ripset ja ohuet huonokuntoiset hiukset.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:02"]No mä ainakin olen naamasta ruma, leveä miesmäinen leuka, epäsymmetriset huulet, epämuodostunut porsaan nenä, luomia naamassa näkymättömät kulmat (jotka onneksi saa piirrettyä näkyvämmiksi), lyhyet ja aika vaaleat ripset ja ohuet huonokuntoiset hiukset.
[/quote]
Niin ja melko hoikka mutta ei vaikuta mun rumuuteen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:47"]
Ei se näinkään yksioikoista voi olla. Itse olin parikymppisenä todella hoikka (en kuitenkaan sentään anorektinen), mutta minulla ei ollut koskaan poikaystäviä eikä kukaan tullut iskemään muuten paitsi jossain baarissa. Ja olin muuten ihan keskiverron näköinen, joskin hieman ulkomaalaisen näköinen. Olin siis nuori ja hoikka, mutta suomalaismiesten mielestä ruma/epäviehättävä. T. Ap
[/quote]
Missä muualla kuin baarissa sua olisi sitten pitänyt tulla iskemään, jotta olisit pitänyt itseäsi viehättävänä?
kun yhdistetään sisäinen ja ulkoinen rumuus ollaa tosi rumia, vain toinen noista tarkoittanee vähemmän. tietenkin mikäli itse pitää itseään rumana, rumahan sitä on eikä teennnäinen sanominen muuten auta mitään. siis vaikka kuinka ylistäisi.
7: Jospa ap tarkoitti kännisiä iskuyrityksiä baareissa? Ei niiden todenperäisyydestä voi olla varma.
Rumia ei olekaan. On vain erilaisia ihmisiä.
Itse ajattelen rumuuden kasvojen perusteella, mutta en osaa kyllä määritellä mikä tekee ihmisestä ruman tai kauniin. Mua usein kehutaan kauniiksi, siis miesten lisäksi kaverit ja suht tuntemattomatkin ihmiset sanoo niin, mutta en itse näe sitä. Mulla on kai aika symmetriset kasvot, suora, aika pieni nenä, paksut huulet ja kaunis suun muoto, pitkät ripset ja tummat silmät, mutta myös krooniset silmäpussit ja raskaat luomet ja "pilluleuka". Oon siis yhdistelmä kauniita ja rumia piirteitä ja lopputulos on mielestäni aika ruma!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:19"]
Rumia ei olekaan. On vain erilaisia ihmisiä.
[/quote]
Minä olen ihan rehellisen ruma. Muistutan paljon Rillit huurussa Amya. Piinallista katsella kun on kuin itseään katsoisi.
Rumia ihmisiä ei ole olemassa. On vain olemassa liian vähän plastiikkakirurgiaa!
rasvaprosentilla