Kerro tai arvaa jotain perheestämme
tämänpäiväisten arkiostoksiemme perusteella:
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:43"]
Tiesitkö, että suolan kylväminen maahan ei tee hyvää luonnolle?
[/quote] Kyllä ja en. En halua hävittää rikkaruohoja millään Tolullakaan -saati lämmittää jäätä pois sähköllä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:47"]
Ap nauttii arjen pienistä iloista.
[/quote] Oi, kyllä! Hyvin arvattu!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:49"]
Ööm... suositte kotimaisia tuotteita?
[/quote] Jossain määrin, mutta esim tänään paprikat (kolmen erivärin paketti Espanjasta), viinirypäleet ja greippi olivat ulkoisilta mailta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:50"]
Tässä perheessä nainen päättää enemmän esim. siitä mitä ostetaan kuin mies :D
[/quote] Ei osunut. Pahoitteluni.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:52"]
Ap tykkää keksiä kaikenlaista kivaa ajanvietettä, kuten tämä keskustelukin. Luova ja osaa hassutella.
[/quote] Imarteleva arvaus. Kiitos siitä!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:54"]
Aloittaja vaikuttaa positiiviselta ja kannustavalta ihmiseltä noiden ''Hyvä arvaus!'' -kommenttiensa perusteella. :)
[/quote] kiitos. Kauniisti kirjoitettu!
Eiköhän av-mammat selvitä tän kuvan perusteella missä asutte. Sitten tullaan kaikki sankoin joukoin kahville.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:01"]
Mitkä ruokaostokset?
[/quote] Kuvassa näkyvät. Tosin on siinä mutakin kuin vain ruokaa eli arkiostoksista oli puhe.
Ja uusi veskinpöntönkansi vierasvessaan jäi kyllä kokonaan kuvaamatta. Unehtui..
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:02"]
Eiköhän av-mammat selvitä tän kuvan perusteella missä asutte. Sitten tullaan kaikki sankoin joukoin kahville.
[/quote] Kuulostaa kivalle skenaariolle. Mitä tahdot minun sinulle leipovan?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:02"]
[/quote] Kuulostaa kivalle skenaariolle. Mitä tahdot minun sinulle leipovan?
[/quote]
Voi, mulle riittää ihan pelkkä kahvi! Se joka asuinpaikan selvittää saa päättää.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:06"]
Voi, mulle riittää ihan pelkkä kahvi! Se joka asuinpaikan selvittää saa päättää.
[/quote]
Ähh! Ja minä kun tykkään leipoa eikä koko perheestä oikein kukaan ole makean perään....
Kaksi alakouluikäistä lasta, yksi taitaa olla jo täysi-ikäinen (kotona asuvista). Viisi lasta asuu omillaan. Asutte Oulussa. Miehesi on huomattavasti sinua nuorempi. Tykkäät laittaa ruokaa ja leipoa..." Mummeliisa"
Asuvat jossain kaupungissa ainakin kun päivittäin voi käydä kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:07"]
Juustokakkua mulle!
[/quote] Kuulostaa hyvälle. Teen aika hyvää juustokakkua, vaikka itse sanonkin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:08"]
Kaksi alakouluikäistä lasta, yksi taitaa olla jo täysi-ikäinen (kotona asuvista). Viisi lasta asuu omillaan. Asutte Oulussa. Miehesi on huomattavasti sinua nuorempi. Tykkäät laittaa ruokaa ja leipoa..." Mummeliisa"
[/quote] Kotona ei asu täysi-ikäistä lasta, en asu Oulussa. Mies on minua paljon nuorempi ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Kaksi oikein ja kaksi väärin?
Hyvä arvaus kuitenkin.
Hmm... tavannut miehensä töiden merkeissä?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:44"]
Askartelujuttujen perusteella arvelisin, että ainakin joku lapsista on vielä melko pikkuinen, korkeintaan ala-asteella.
[/quote] Kaksi on ala-asteella. Hyvin arvattu!